Terug naar overzicht
Als jullie geen kinderen hebben is dit goed te doen voor jullie.En je zal idd meer voordelen hebben.Wij hebben is januari geboekt om in september tegaan en de vroegboek korting die we hebben gehad,is bijna volledig weg door aanpassingen van de brandstofprijs!!!!Grtz sarah
Hoi Tineke,wij gaan misschien ook een last minute boeken, we willen graag in mei 2009 naar Mexico en ik heb een paar weken geleden eens gekeken: in die periode is er nog veel keuze en het prijsverschil is echt wel groot!Groetjes,Liese09/05/2009jurgenenliese.bruiloftsite.nl
HalloIk ben ondertussen 1 jaar getrouwd. Morgen om exact te zijn. Wij zijn naar de Dominicaanse Republiek geweest. We hebben goed op voorhand geboekt, dus wij hadden vroegboekkorting + korting omdat het een huwelijksreis was, en we hebben daarmee toch een dikke 400 euro uitgespaard...
Hey,wij hadden ook overwogen om last minute te gaan, maar het probleem dan is dat je de 'overschot' moet nemen. Veel keuze qua hotel heb je dan niet meer hé. Je hebt inderdaad het prijsvoodeel, maar wij wilden toch dat klein beetje extra luxe voor onze huwelijksreis en hebben dus voor zekerheid gekozen.Lieve
HeyAls ik raad mag geven: ik zou het vroeg boeken. Je trouwt maar 1 keer en dus kan je maar 1 keer van de trouwvoordelen genieten en je wilt natuurlijk dat er op je huwelijksreis niets mis loopt. Groetjes, Laura