Terug naar overzicht
Hey! Da's gewoon allemaal toeval en teken dat het zo moet zijN. Die bloemen zouden mss op niets getrokken hebben. je hebt nog genoeg tijd om een andere bloemist te vinden. En die ring, dat komt in orde! Die heb je zeker binnen twee weken.. tijd genoeg. De moeder van een goede vriendin haar trouwkleed was niet ok de dag vOOr haar trouw. Ze heeft dan maar de dag ervoor zelf één gemaakt.. Je ziet .. het kan nog 'erger'. Achteraf lach je er alleen maar mee! Tegen dat ik 4 weken voor de trouw zit, ga ik nog tien keer erger zijn denk ik.. ben nu al aan het stressen en 't is nog vier maanden! Veel plezier op de trouw en probeer het te relativeren! Lieve
Hey nancy,het is een stomme samenloop van omstandigheden!Die ring heb je zeker op tijd terug,geen zorg!En wat bloemen betreft,bij de meeste bloemisten moet je ze een week of 2 op voorhand bet-stellen,da is dus ook nog tijd genoeg.Succe sarah
Hey Nancy!Gewoon een samenloop van omstandigheden, "wet van murphy" hé zoals ze zeggen :)Niks van aantrekken! Je hebt nog 4 weken tijd om alles op te lossen, komt heus wel in orde, ... Zoals Lieve verteld, zelf de dag ervoor kan er nog vanalles mislopen & ze hebben 't nog opgelost :)Succes ermee! Geniet er maar van!Marieke
He Nancy,Maar neen is geen slecht voorteken. Bij ons lopen er ook een paar dingen in het honderd, maar dat nemen we er gewoon bij.Dus niet te druk maken Nancy, het valt wel op zijn pootjes!Toy toyIris 14/08/08!
Ik denk dat er gedurende een jaar voorbereidingstijd altijd wel iets misloopt ...Bij ons waren de uitnodigingen ook niet in orde (gelukkig waren we vroeg aan) en ze hebben zelfs tot 2 maal toe gemist!Mijn kledij heb ik pas 3 dagen voor de trouw voor de laatste keer gepast ... gelukkig was het in orde en mocht ik het meteen meenemen.De bloemist kwam de dag zelf met een ander kleur bloemen aandraven ... mja, dan kun je geen ander meer maken, en ik vind het erg jammer maar kijk, je laat je dag er niet door vergallen natuurlijk.Ik had wel wat stress, maar dat heeft nooit écht de overhand genomen. Uiteindelijk zal je dag toch perfect zijn hoor. Met of zonder regen, met of zonder de juiste kleur bloemen enz.Niet paniekeren! Alles komt nog in orde!
hoi nancy,wij trouwen vrijdag en onze ringen zijn met veel geluk dinsdag klaar...ik lig er allemaal niet meer van wakker...het komt wel in orde denk ik dan...veel succes!06-06-2008
hoi,wij trouwen 12/09 en het heeft ook de neiging te mislopen hoor, maar heb me er ondertussen bij neergelegd. enkele voorbeelden wat er bij ons aan het gebeuren is:we zouden een belastingbrief krijgen van 1300 euro te betalen. We krijgen de brief: is 1729 euro. Klein verschilletje.... NIet voorzien in budget dat het zoveel meer was. Belastingen worden wellicht afbetaald dus.Onze pc heeft het weer eens bijna begeven. Hebben we dus beslist een grotere computerbak te kopen (onderdelen worden te warm en vallen dus altijd uit). Kostprijs 159 euro. onvoorziene kost.Dit zijn maar twee dingen, maar zal mijn boekhouding hier niet uitspreiden. Dus je ziet dat er op dat vlak ook iets kan misgaan hoor. Maar we houden er de moed nog net in. zelfs als iemand vraagt, zou je de trouw beter niet uitstellen? Jullie kunnen toch nog niet voldoende gespaard hebben... dat is hard om te horen.bij mij is het een grote wet van murphy!nog veel succes, alles komt op zijn plooi, indien ringen niet klaar zijn, krijg je van de juwelier normaal gesproken een setje andere ringen om die dag te gebruiken.grts cindy 12/09/08 http://cindyenyoni.bruiloftsite.nl
hey NancyJe moet dit zeker niet interpreteren als zijnde 'misschien is het een voorteken dat we niet moeten trouwen'.Je hebt simpelweg pech!Probeer er je niet druk in te maken. Bekijk het positief: je hebt nog tijd om andere dingen te doen. Voor het zelfde geld krijg je dat de dag voor je trouw te horen ofzo.Wij kregen zo ook de verrassing van ons leven. Twee dagen voor onze trouw (op zaterdag) kregen we te zien dat het marktplein ingepalmd werd door caravans.Bleek dat er vanaf vrijdagavond kermis was. Je zag onze kerk niet meer staan.Je moet daarbij wel weten dat de straten dan ook worden afgesloten en dat er voor de rest amper parking is.In het gemeentehuis hebben wij dan moeten zitten zagen voor met onze auto's door te kunnen !Uiteindelijk is alles goed gekomen en achteraf heb je weer een verhaal om te vertellen natuurlijk.Nog veel succes met de voorbereidingen!en denk zo: voor alles is een oplossing!
hoi nancy,bij onze trouw voor de wet liep alles wat mis kon lopen mis!-mijn kleed was in nieuwkuis (hond had op mij gesprongen!) en 2 dagen voor de trouw was het nergens te vinden,we geingen het zeker de dag ervoor hebben ... niets op de dag van de trouw zelf gingen ze het om 10u brengen heb het kleed gehad om 15U de trouw was om 16U15 maar toen ik mijn kleed om 15U30 wou aandoen bleek de rits stuk te zijn van in de nieuwkuis (niets gezegd geweest ) gelukkig woonde schoonzus niet ver en heb k een feestelijk kleed van haar aangetrokken nog vlug om nylonkousen moeten gaan want ik had er geen meer liggen en van mijn schoonzus was het een korte rok-onze getuige lag in de kliniek met pancreas is dan toch nog gekomen om te tekenen en we hebben gewisseld met de mensen die om 16U30 gingen trouwen zijn dus een kwartier later getrouwd maar onze getuige(broer van mijn man) en zijn vrouw kinden s'avonds niet op ons feest zijn doordat hij terug naar de kliniek moest-er was vergeten om aperitief te halen voor bij ons thuis maar ik kan je garanderen dat we dit jaar 10 jaar heel gelukkig getrouwd zijn want we gan dit jaar voor de kerk trouwen en het grote feest gevennu kunnen we er eens mee lachen maar ik kan je garanderen dat ik 10 jaar geleden tranen heb gelaten op die dag en het was niet van blijdschapje moet maar denken na regen komt zonneschijn!!!!!shirley12/07/2008