Nu Online
Momenteel zijn er 359 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zaalversiering gezocht

1-6-2008 16:11:03
Op zaterdagavond 29 Aug geven wij ons trouwfeest in onze parochiezaal. Wij zoeken echter leuke ideeën om de zaal te versieren. Gezien we de 28e trouwen hebben we de ganse ochtend om alles op te zetten samen met vrienden. Maar het moet wel handig af te breken zijn omdat de zaal zondag om 8 uur al opgeruimd moet zijn (voor de poetsploeg) Hebben jullie leuke suggesties welke betaalbaar zijn in aanschaf of huurprijs??

Katty
29-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 999

wendy
27-9-2008
 Meld misbruik1-6-2008 19:36:30

hallo katty,
ik heb hartvormige ballons en slingers gekocht. ze staan op de site van dressed by jill. verder heb ik in zo een klein turks winkeltje rollen stof gekocht die ik dan makkelijk kan verknippen voor strikken te maken. zo'n winkeltjes kan je in de meeste steden vinden en ze zijn spotgoedkoop.
succes

valerie
7-6-2008
 Meld misbruik1-6-2008 21:57:04

Hey,

Wij trouwen volgende week zaterdag en hebben ook een parochiezaal, als je wil zal ik je achteraf wat foto's doormailen van hoe wij het gedaan hebben, dan kan je misschien wat ideetjes opdoen.

Ik ben zelf ook wel benieuwd hoe het er allemaal samen gaat uitzien, maar ik moet nog een weekje geduld hebben.

groetjes,

Valerie
7 juni 2008

eline
5-9-2008
 Meld misbruik2-6-2008 10:32:41

Hey Katty,

Ik denk dat je al veel kunt doen met slingers en ballonnen, te vinden in AVA en dergelijke
Daarnaast kan je ook nog veel doen met stof zoals Wendy omschrijft.

Maar ik zou de zaal zelf niet te veel versieren, gewoon een aantal grotere dingen zoals balonnen en slingers omdat deze toch vanop een afstadn gezien worden, op de tafels zou ik dan werken met kleinere mooiere en fijnere dingen zoals mooie menu kaartjes, een bloemetje theelichtje of kaars voor de gezelige sfeer, leuk versierde element op tafel die jullie tafelthema is, zo van die dingen
dat zijn dingen di mensen van dichterbij zien dus daar kan je in detailleren.
Eventueel de stoelen van een strik voorzien.
Ik denk dat als je mooi passende kleuren kiest het geheel op die manier meer dan voldoende versiers zal zijn.
Eventueel kunnen jullie hier en daar nog een buxus bol neer zetten of iets anders van planten

groetjes ELine
05/09/2008

Katty
29-8-2008
 Meld misbruik2-6-2008 22:57:02

Hoi Eline, Valerie en Wendy,

jullie tips hebben al enkele bellen laten luiden (kwestie van de bruidsklokken nog even stil te houden) zowel naar de stof aankoop om de zaal en ook de stoelen een extra tintje te geven maar ik ben evenwel ook benieuwd naar jou zaalversiering. Nu, Valerie, gezien je nu zaterdag trouwt (allereerst veel succes en leute gewenst) ben ik wel heel erg in jou zaalversiering geïnteresseerd. Mag ik je mijn emailadres geven of zo om me later enkele sfeerbeelden door te sturen? Want ik vermoed dat je de eerste dagen op roze wolkjes zal lopen en aan andere dingen denkt dan hier nog eens te passeren. En gelijk zal je hebben :o) Beste bride's, nu al merci. ik ben benieuwd wat hier nog van suggesties gaat komen.

valerie
7-6-2008
 Meld misbruik3-6-2008 8:18:19

Hey Katty,

Als je me je adres geeft, zal ik zeker enkele foto's doormailen.

groetjes,

Valerie

Katty
29-8-2008
 Meld misbruik3-6-2008 21:26:06

Hoi Valerie,

mijn email is yslaire@pandora.be en je zou me er een groot plezier mee doen!!! Nog 4 nachtjes slapen en het is zover. knap spannend vermoed ik :o) Ik zal aan je denken want ik sta op dat ogenblik op de trouw van een vriendin van me. Als is haar trouw wel eentje vanuit de film met dresscode en alles er op en aan. Dus niet echt iets waar ik me (financieel) aan kan spiegelen. Maar voor alle duidelijkheid, ik vind het wel super voor haar. Nu niet getreurd, mijn (onze) trouw zal niet de meest chique zijn, maar wel zeer originieel en vooral gezellig om iedereen bij ons te hebben die dag :o)
Go for it girl !!

kathleen

Meld misbruik5-7-2008 1:00:00

Hoi Katty
ook wij moeten onze zaal zelf aankleden, als jij mij eventueel ook de versiering die jij gebruikt en valerie gebruikt kunt doorsturen kan ik misschien ook wat ideeën opdoen. Het onze is voor 5 september en wij zouden met ballonnen werken.

Groetjes Kathleen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...