Nu Online
Momenteel zijn er 153 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

mama wilt niet in suite

1-6-2008 16:46:54
hallo,

ik loop over van de stress, binnen 67 dagen trouwen wij.

mijn vriend en zijn broer hebben hun kostuum, ik heb mijn trouwkleed en zijn moeder heeft haar suitekleed.

Dat mijn moeder absoluut niet geïnteresseerd is in mijn trouw, vind ik spijtig, maar kom ik kan er nog mee leven dat ze zich met niets wilt moeien en er ook niet achter vraagt.

Maar nu vroeg ik haar om bij mijn laatste pasbeurt in Robel erbij te zijn en ook een kleed te kiezen. Maar mijn moeder is niet van plan om 100 euro te geven aan een kleed voor mijn trouw. Ik vind het zo spijtig. Mijn moeder heeft nooit echt veel belang gehecht aan haar uiterlijk, maar het is toch een speciale dag, en ik heb echt schrik voor wat ze gaat aanhebben.

Vooral omdat mijn schoonfamilie van betere komaf is en ze mijn moeder voor de eerste keer gaan zien. En eerste indruk zegt alles voor hun.

Ik weet niet wat ik moet doen, ik zou wel ergens een kleed willen gaan huren, maar ik zie mijn ma amper en ze heeft ook geen haast om iets te vinden.

nathalie
8-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 519

wendy
27-9-2008
 Meld misbruik1-6-2008 17:16:24

hallo nathalie,
jouw moeder is net hetzelfde als mijn schoonmoeder. ermee praten zal vrees ik niet veel opbrengen. mijn schoonma is wel al 73 jaar maar is het type die zich ook van niks aantrekt. zo kwam ze is op een begrafenis toe met een lila broek met kanariegele t-shirt en dan een donkerblauwe met witgestreepte blazer.
mijn ergste nachtmerrie is dus ook dat ze zo naar het huwelijk komt.
in tegenstelling tot andere schoonmoeders interesseert het huwelijk haar geen bal.
begrijp je dus maar al te goed!
succes x

Nathalie
13-6-2008
 Meld misbruik1-6-2008 23:41:56

Dag naamgenootje,

Hier is het ook van dat. Heb voor mijn schoonvader een kostuum gaan huren uit schrik dat em iet van voor den oorlog ging aantrekken. En nu hou ik mijn hart vast voor als mijn schoonmoeder komt. Ze trekken zich ook niets van onze trouw aan maar alles wat we doen is verkeerd.

Succes meid

Groetjes
Nathalie

evy
1-3-2009
 Meld misbruik2-6-2008 9:03:52

Hier ook van die schoonouders. Schoonmoeder liep zaterdag nog in een streepjest-shirt en een bolletjesbroek. Ook ik hou m'n hart vast voor onze trouw! Ze zijn nog niet eens aan het kijken voor kleding voor hen. Ze trekken zich van de trouw helemaal niets aan, maar ze zouden wel alles anders doen dan ons! Grrr...ze kunnen het bloed van onder mijn nagels halen!

julien

Meld misbruik2-6-2008 9:47:06

els
27-9-2008
 Meld misbruik2-6-2008 11:37:54

Ik zit met ander probleem: mama zit in rolstoel; ze is gedeeltelijk verlamd (door hersenbloeding). Dus moeten op zoek naar kledij die voor haar comfortabel is. Moest ik haar volgen zit ze er gewoon met een driekwartbroek en t-shirt.Dit wil ik niet, zij verdient veel meer dan dat (zit sinds haar hersenbloeding met minderwaardigheidscomplex). Dus ik ga met mijn zus op zoek naar een outfit die haar zal doen stralen. Echter, is niet simpel om voor haar suitekledij te vinden. Mijn mama is gelukkig wel zeer begaan met onze trouw :-)

Gtjes
Els
27/09/08

Amber
9-8-2008
 Meld misbruik2-6-2008 13:38:19

Hey,
Mijn moeder heeft een "gezonde interesse" voor ons huwelijk. We zijn samen haar kleding gaan kiezen (jurk met vestje erop). Ze draagt normaal nooit een jurk, maar ze deed het voor mij. De kleur zat haar van int begin tegen (vuil bruin). Ik vond het best ok.
Om mij te verrassen had ze de kleding laten kleuren, in het rood. Dit is jammer genoeg erg tegengevallen. Het was een kreukstof, en nu zijn alle kreukels eruit...resultaat: model volledig weg, gevolg: kleding ligt in de vuilbak.
Ze is dan zelf op zoek gegaan naar iets anders, maar... ik mag alleen weten dat de broek crémekleurig is. De top is naar verluid ZO FLASHY, dat ik het pas mag zien op mijn trouwdag. Mijn moeder heeft hier erg veel plezier in, maar ik heb toch een klein beetje schrik. Ze zal er zeker niet voor zorgen dat het een aanfluiting wordt, ze doet het voor het plezier.Maar ik zit nu als een gek op internet te surfen om een foto te zien....
Ik zou me er niet veel van aantrekken, wees blij dat ze erbij zal zijn. Wat ze dragen, is bijzaak.
Veel succes!
www.thierry-amber.bruiloftsite.nl

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...