Terug naar overzicht
hoi Nathaliede moeder van mijn vriend is daar gegaan voor haar kleding en ze vond ze daar ontzettend vriendelijk en behulpzaam. ze heeft zowat alle hoeden uit de winkel kunnen passen en ook vele kleedjes. ze gaat dit weekend terug om te beslissen en ze kijkt ernaar uit! veel succes met je zoektocht!groetjesgaelle16.09.2005
Nee, maar ik heb mijn kleed iets verderop gekocht: bij De Cock fashion in Wolvertem.Groetjes,Ingrid
Hey Nathalie,Wij trouwen op 12/11/2005 en begin januari ben ik bij Diana David geweest. Ze zijn daar heel vriendelijk en behulpzaam (moesten wel eventjes wachten ondanks dat we een afspraak hadden, maar mochten wel al rondkijken in de winkel). Ze laten je echt alles passen wat je maar wil en werken volgens een bepaald systeem. De bedoeling is dat je eerst een aantal rokken past en daar dan één van uitkiest en dan kan je die combineren met heel veel verschillende soorten topjes e.d. Alles kan aangepast worden aan jou wensen (rok wat smaller of langere sleep of model van topje aanpassen...), want ze maken alles op maat. Zelf heb ik mijn trouwjurk uiteindelijk niet bij hen gekocht omdat de soorten stof die zij gebruikten niet echt mijn ding zijn. Ik heb nu een jurk van bij JPC Collection in Antwerpen.Groetjes en veel succes met je zoektocht,Gert