Terug naar overzicht
Ik koos voor satijnen bloemen. Die zijn amper van echt te onderscheiden en blijven steeds mooi. Ik informeerde eerst ook bij de bloemist naar kostptijs en prijs voor vriesdrogen. De prijs van het boeket zou zo'n 100€ zijn, maar het vriesdrogen+kader 350€. Dat vond ik net iets van het goede teveel toen men me ook nog leuk vertelde dat de kleuren ook niet meer zouden zijn als de dag zelf, veel fletser. Vandaar mijn keuze voor satijnen bloemen. Voor 50€ heb ik een boeket dat voor de rest van m'n leven mooi blijft!Groetjes
ik heb het mijne niet bewaart... we hebben herinneringen genoeg aan onze dag en ik vind het bovendien niet mooi zoiets gedroogd of een satijnen boeket. Het zou ook niet in ons interieur passen bovendien. Maar dat beslist natuurlijk ieder voor zich!!
Ik heb dit aan mijn bloemist gevraagd en hij raadt het zelf af omdat het zo duur is (prijzen rond de 400 euro en meer).Groetjes,DianeGetrouwd op 17 meielisadiana1@hotmaiL.com
Je kan een boeket laten maken met gevriesdroogde bloemen. Je ziet het verschil niet. Het kost tussen de 150 en 180 euro. Ik laat er één maken met fuchsia rozen.groetjes
hallo,wij laten ons boeket vriesdrogen, het zal ons rond de 400 euro kosten. de prijs hangt af van welk opbergkastje je kiest.groetjes evelien29/08/08
Ik heb mijn bruidsboeket niet laten vriesdrogen. Tegen het einde van mijn trouwdag zag het er trouwens toch niet meer zo fris uit. Ik had bordeaux rozen als bruidsboeket, het boeketje ligt hier nog altijd op de kast; zal ondertussen al wel gedroogd zijn. Geeft wel mooie herinneringen als ik er naar kijk :)Groetjes cil, getrouwd op 31 mei 08
Hallo,Wij hebben ons boeket laten drogen bij Seniflorum. Ik vond dit achteraf gezien absoluut geen aanrader; het kost zeer veel geld (100 euro voorschot gegegeven, en vervolgens bij ophalen nogmaals iets meer dan 100 euro, om het boeket te ontvangen gedroogd in een kartonnen doos...(heeft ook lang (maanden) geduurd vooraleer we erom konden gaan). Verder zien we weinig of geen verschil met het 'gewoon' drogen van het boeket.(NB we konden inderdaad opteren voor het in een kader / stolp te steken of iets dergelijks, maar dan was dat 300 euro of meer, wat we sowieso redelijk ouderwets vonden en te duur. Op de site staan natuurlijk geen prijzen vermeld - en hadden er op voorhand echt niet aan durven denken dat het over dergelijke bedragen zou gaan..) Ik had het achteraf gezien gewoon zelf gedroogd, en je hebt inderdaad uiteindelijk ook veel mooie foto's van het boeket als herinnering. We bewaren het nu bij de rest van onze trouwspullen, op de kast in een stolp zetten vonden we inderdaad ook maar antiek, Veel succes !Gr Evi