Terug naar overzicht
Hey Annelies?En waarom niet naar een "gewone" winkel van bruidskleren gaan? Ze passen daar het kleed toch ook heel mooi aan op maat?! Ik ben zelf 1m54 en dacht ook dat een bepaald model van kleed nooit bij mij ging passen omdat ik zo klein (en tenger) ben. Maar dat is dus echt niet waar! Ik ben heel tevreden van de bruidswinkel waar ik geweest ben (Pierre-Yves Aalst). Het kleed is perfect aangepast en op mijn "lijf" gegoten!Veel succes nog he!!Lieselot 05/07/08
Inderdaad, in een gewone bruidswinkel maken ze je je jurk ook op maat hoor.Bij Diana David in Meise maken ze de kledij zoals jij het wenst, modelleke kiezen en stof kiezen...Groetjes,DianeGetrouwd op 17 meielisadiana1@hotmail.com
Hallo,is Bo Couture in Kortrijk niet van hetzelfde huis?Groetjes
Hoi Annelies, Net als Lieselot heb ik mijn kleedje gewoon gekocht in een winkel en ben ook maar 1m53. Ik vind mijn kleed prachtig en het stoort helemaal niet dat ik zo klein ben!Succes met je zoektocht!Lieke 06/09/2008
Hallo Annelies,Mijn schoonzus heeft twee jaar geleden ook haar trouwkleed in Bo Couture in Merksem gekocht en zij (en ik ook trouwens) vonden de service daar ook super! Toen ik zag dat de winkel ging sluiten ben ik info gaan vragen en toen had ze me gezegd dat ze een filiaal in Kortrijk en een in Lier zouden hebben... Geen idee of het nu ook zo is, maar ze hebben wel een website dacht ik. Veel succes ermee!Groetjes, An