Terug naar overzicht
Hey chrisje,Mijn vriend zijn kostuum komt van de Wellens. Ik heb het nog niet gezien, maar als ik hem mag geloven is het heel mooi.Ze hebben daar verschillende prijsklassen hoor, volledig afhankelijk van het merk dat je neemt. Een van Prada kost uiteraard meer dan een van Esprit ;-)Groetjes,Kim
Hallo!Mijn vriend zijn kostuum komt ook van Wellens. Ik ben mee geweest toen hij het ging kopen. Het is een echt aanrader. De mensen zijn heel vriendelijk en helpen je echt. Die mevrouw is anderhalf uur met ons bezig geweest. Ze lopen de hele zaak met je af om te kijken wat je smaak is, wat je staat en wat niet. Gewoon ook even zeggen wat je budget is. Wij zijn er in ieder geval echt heel tevreden over. Ze hebben zowel klassieke als sportievere kostuums, keuze genoeg!!Groetjes,Tina
Mijn man ondertussen :-) heeft zijn kostuum ook bij Wellens gekocht. Ik ben het niet mee gaan kiezen, ik vond het prachtig op de dag zelf! Zijn reactie was: als je het daar niet vindt.... Echt veel keuze en veel geduld, volgens hem een aanrader!
Mijn broer heeft bij zijn huwelijk ook een kostuum van Wellens. Ook bij ons zeer geduldig en behulpzaam. Geven eerlijk hun mening zonder iets op te dringen. Ze doen ook retouchen, dus je kan perfect buiten gaan.Wat het prijskaartje betreft vond ik het toch eerder naar de dure kant. Als ik mij niet vergis heeft mijn broer voor zijn volledige outfit (alles op en aan) evenveel uitgegeven als mijn schoonzus...groetjes Annelies
Hallo,wij zijn daar ook gaan kijken maar vonden niet echt onze goesting. De verkoopster was zelf niet echt op de hoogte van wat ze moest aanbieden en dat maakte mij al niet zo geneigd om iets te kiezen. Uiteindelijk hebben wij het kostuum gekocht bij E&R in Beringen. Het is van Mathyro. Echt wel een heel modern, jong, tof en (duur!) kostuum. Maar uiteindelijk is het ook de dag van de bruidegom he!Groetjes
Hallo allemaal, ik wil jullie allen bedanken voor de reaktie, succes met jullie huwelijk