TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
nele
17-7-2010
|
2-6-2008 10:46:43
hey,
wat was de kostprijs mss als je zegt een duur, allez vraag mij af wat een kleed van vankets wel niet kost
liefs
nele
|
|
Lieselot
5-7-2008
|
2-6-2008 10:54:50
Hallo!
Tof dat je je "goesting" van kleed gevonden hebt. En dan mag het een beetje "duurder" zijn. Als je je er goed in voelt is dat een reden om het te kopen! Je zal des te meer stralen. Ik was normaal ook niet van plan veel geld uit te geven aan een kleed. Maar het is dan ook wel iets duurder geworden dan verwacht (van Ian Stuart - 2500 euro). Maar ik heb ook zoiets van, zo'n kleedje zie je niet elke dag. Ik voel me er echt goed in, en dat zie je!! Dus dat is het belangrijkste he!
Nog heel veel succes he!!!
Lieselot
05/07/08
|
|
Debby
8-8-2009
|
2-6-2008 11:20:54
Hey lieselot,
Ja dat klopt het is een exclusief kleedje dat niet iedereen zal kiezen en dat was doorslaggevend!
Hey Nele,
Mijn kleedje kost 2895 euro...kosten om het te vermaken zijn gratis dus dat scheelt wel vind ik!
Het is zeer speciaal maar ook weer niet té!
Groetjes,
Debby 8/8/2009
|
|
Ann
6-12-2008
|
2-6-2008 18:52:32
Hallo Debby,
Proficiat met de aankoop van je jurk! Ook ik heb mijn kleed gekocht bij Maxim's in Mechelen. De mensen zijn er inderdaad ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Twee september is voor mij mijn 1ste pas. Ben kei benieuwd!
Het is inderdaad een duurder kleed maar als je je er goed in voelt, waarom niet. Het mijne kostte 1200 euro dus valt al bij al nog mee.
Groetjes, Ann
|
|
Mandy
8-5-2009
|
2-6-2008 20:12:53
Hey,
Ik ben vorige vrijdag mijn kleedje gaan bestellen bij maxim's, mss heb je het ook gezien want het hing in de etalage, het is een van demetrios en was maar 995, ik had eerst een andere gekozen die heel wat duurder was en uiteindelijk is het deze geworden omdat die gewoon als gegoten zat en stond. Het zijn echt heel vriendelijke mensen. En heel behulpzaam en eerlijk, ze zeggen ook of het echt wel bij je past of niet.
Groetjes -x-
|
|
Debby
8-8-2009
|
3-6-2008 9:05:49
Hey Mandy,
Heb er ook eentje van in de etalage aangehad..weet niet meer welk merk maar het was een koffie met veel melk kleur en vanboven steentjes erop en dan een beetje verrimpeld vanonder...zat ook wel heel goed en was een goede 1000 euro maar iedereen en ik ook opteerde voor mij het van Vankets...
Wanneer trouwen jullie Ann en Mandy?
Groetjes, Debby 8/8/2009
|
|
Mandy
8-5-2009
|
4-6-2008 22:46:55
Hey Debby,
Dat is de jurk die ik aangehad heb, die is mooi he. En binnen mijn budget. Iedereen staat met iets anders goed he, volgens mij is die van vankets ook super mooi. Het zou maar erg zijn als iedereen dezelfde jurken zou kiezen he.
Groetjes, Mandy 8/5/2009
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|