Terug naar overzicht
Hey hey, in Ava kan je dat kopen. Ziet eruit als een schoendoos, maar bestaat ook in hartvorm.groetjes!
Je kan het ook zelf maken. Mijn vader heeft voor ons een envelopendoos gemaakt in de vorm van een huis, met alles erop en eraan. Ziet er echt prachtig uit.
Ik heb steeds altijd de enveloppendoos gemaakt voor mijn vriendinnen. Nu ik zelf trouw kies ik daar vreemd genoeg niet voor. Wij kozen voor een gloednieuwe trolley met een groot etiket " We're going to Jamaica-man !" We hopen zo origineel te zijn. Dit koffertje heeft een slotje dus alles blijft veilig opgeborgen.xVi en Tony07/06/08
Wij vermijden de enveloppendoos door een rekeningnummer op onze uitnodiging te zetten. Maar waarschijnlijk zal ik gewoon zo'n mooie gekleurde door meenemen zoals je er veel vindt in Casa en zo. Ik reken erop dat de zaal een kluis heeft.
Wij hebben dit ook zelf in elkaar geknutseld van een oude schoendoos en deze gewoon mooi ingepakt en gleuf ingemaakt. Ondanks dat er enkel rekeningnr op onze uitnodiging stond, hebben we toch nog veel envelopjes gekregen. Mensen geven graag iets af als ze binnen komen.Sarah37 dagen gehuwd
Is te vinden in de AVA. Wij hebben de onze daar ook gekocht. Je hebt 3 maten en ook 3 kleuren (rood, wit, zwart) Grts, Joke
Ik heb gezocht naar een "veilige" enveloppen doos en heb deze gevonden in de vorm van een ecru decoratief vogelkooitje. Ik heb het versierd met wit lint en kleine bloemetjes. prachtig! Er hangt een klein slotje aan zodat niemand er iets uit kan halen. Je weet maar nooit...
hey TineJe kan het, zoals ons, ook heel goedkoop houden.Ik heb van op mijn werk zo een doos meegenomen waar de pakken A4 printpapier inzitten.En we hebben deze ingepakt en de voorkant van onze uitnodiging opgehangen.Groetjes!
Hey,Wij hebben gewoon een rieten mand gebruikt die mijn ma had liggen en hebben hier een lind rond gedraaid. De doos stond veilig achter mij en eens iedereen gearriveerd was hebben we de doos in de koffer van de auto gestoken.. Geen probleem qua veiligheid dus..Groetjes,Kim