Terug naar overzicht
Dag Marlies,wij trouwen in oktober in de Eskimofabriek in Gent. Van Art Cube weet ik de prijs niet, dus vergelijken is moeilijk. Het klopt dat zo'n zaal duurder is dan een gewone trouwlocatie. Maar toch...Toen wij besloten te trouwen, zijn wij een hele dag van zaal naar zaal getrokken in en rond Gent. De Eskimofabriek stak er met kop en schouders bovenuit. Omdat het verschil met andere klassieke zalen al bij al nog meeviel, en de drank en wijn via de brouwer gaat (waar vaak de grootste winstmarges op worden gemaakt) hebben wij toch de knoop doorgehakt om daar ons feest te geven. Wij werken met een traiteur, en dat is vaak ook een stukje goedkoper dan een menu die door een zaal wordt aangeboden. Ik schat dat het totaalplaatje dus niet zoveel meer zal kosten dan de klassieke trouwlocatie waar je een groot feest wil geven.Alvast veel succes met de zoektocht!
Als ik mij niet vergis is Art Cube wel goedkoper dan de Eskimo fabriek. Wij wonen daar achter de hoek en ik ben gaan informeren: de kleinste zaal ('inkomzaal' eigenlijk) is al 2000 om te huren dacht ik, geluid nog eens een 700 ofzo, en dan moet je nog versiering, stoelen en tafels, bediening, catering, personeel... aleja: ongelooflijk duur dus!Waar wij uiteindelijk voor gekozen hebben is het Godshuis (S Laureins). Heel aparte locatie en als je de parking oprijdt heb je direct een wauwwww-gevoel :-)
fiogf49gjkf0dBij Art Cube moet je er wel rekening mee houden dat je de vrijdag- en zaterdagavond verplicht bent bepaalde delen samen te huren...Dan loopt dat toch op vind ik.Delphine
@kaatzou je eventueel je e-mail adres eens willen achterlaten? Wij hebben nog enkele vraagjes ivm de EskimofabriekAlvast bedankt !