Terug naar overzicht
Bij mijn kapster (waar ik altijd ga) was het €20 voor het proefkapsel (met make-up erbij). Ze heeft er wel 2 uur aan gewerkt om het te krijgen zoals ik het wou.
Het is vrijblijvend in die zin dat je niet verplicht bent om de dag zelf naar die kapper te gaan, maar dat wil nog niet zeggen dat dit gratis is.Ga naar een kapper waar je wat vertrouwen in hebt en neem eventueel een foto mee van je jurk, van kapsels die je graag ziet en ook enkele haaraccessoires (mocht je die al gekocht hebben.)Mijn proefkapsel kwam op €30.
Dan hebben jullie nog weinig betaald.Mijn kapper vroeg 52€ voor mijn proefkapsel!Ik wist even niet wat ik hoorde...Was dan ook nog niet tevreden ,ben na 1uur terug naar de kapper gereden met een model dat ik gevonden had via internet.En dan had ik pas zoiets van "ok dat is het".Vind dat ze daar toch allemaal van profiteren hoor!
Ik ben naar 2 kappers geweest. De ene vroeg 46 € + nog 5 € voor de speldjes en het trok op niets.De andere kapper vroeg 17 € en dat was perfect gedaan!Helaas weet je dat nooit op voorhand he...Succes met je kapsel!Groetjes, Tineke14/08/08