Nu Online
Momenteel zijn er 345 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Uitnodigingen

2-6-2008 20:16:49
Hallo, eerst dachten we onze uitnodigingen te bestellen maar bij nader inzien zou ik ze graag zelf maken. Ik had gedacht aan een houten plankje dat we bruin schilderen en daarover hangen we met kleine nageltjes een kalk papier aan met in bruine letters de tekst.

Kunnen jullie ons soms voorbeelden doormailen van jullie tekst op de uitnodigingen en de grootte van jullie uitnodiging?
Ons mailadres is annekedemeyer@hotmail.com.

Bedankt!!

Groetjes,
Ann

www.annenjan.bruiloftsite.nl

Ann
6-12-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 931

Hanne
30-8-2008
 Meld misbruik2-6-2008 20:18:52

Een houten plankje? Ik weet niet hoeveel uitnodigingen je wil versturen, maar postzegels zijn duur!

Joke
25-4-2009
 Meld misbruik2-6-2008 20:25:50

Het idee spreekt me wel aan, maar zullen bruine letters op een achtergrond van een bruin geschilderd plankje nog goed leesbaar zijn ?
Misschien eerst eens uitproberen...

sylvia
9-5-2009
 Meld misbruik2-6-2008 20:39:42

hallo,
voorbeelden van teksten en afmetingen vind je bijvoorbeeld ook bij AVA-papier in de winkels liggen veel boeken met uitnodigingen en je kan er ongestoord in bladeren en notie´s nemen verder kan je ook op internet bij drukers voorbeelden van kaarten en teksten vinden om ideen op te doen.
om terug te kommen op jouw eigen idee naar gelang de dikte van kalk en kleur kan je ook op de achterkant gespiegeld drukken als je het dan omdraait is de tekst zachter bovendien zijn er heel veel soorten kleuren en vormen van kalk papier
in de plaats van hout kan je ook maquettekarton gebruik om het minder te laten wegen kwestie van versturen en prijs veel succes sylvia

eline
5-9-2008
 Meld misbruik3-6-2008 9:12:29

Hey Ann

Ik vindt het een origineel idee.
Maar inderdaad naar uitvoerbaarheid best eens op voorhand testen en ook eens na gaan hoeveel er effectief op de post moeten en hoeveel jullie er zo kunnen uitdelen. Want hout weegt inderdaad wel een beetje hé

Het idee van sylvia om het hout te vervangen door maquettekarton is ook wel interessant naar gewicht toe dan. Ik zelf zou Balsa nemen lijkt op houten plankjes en weegt superlicht en je ken het beitsen, boenen of verven in de kleur die je wilt, het heeft een hout structuur en is te versnijden met een cuttermes, het bestaat in verschillende diktes. Wordt verkocht in de schleiper in Gent en Lesaffre scuin tegenover de schleiper in Gent en in de schacht in Brugge ander winkel weet ik niet zijn, misschien hebben ze het bij de AVA ook.
Enigste nadeel van balsa is dat het niet meer met een nageltje zal lukken daar zul je iets anders op moeten vinden.
Misschien kan je twee versies maken met evht hout voor diegene die uitgedeeld worden en met balsa voor op de post.

Nog veel succes toegewenst met het ontwerp van je uitnodiging, ik denk dat ze heel mooi zullen worden

groetjes ELine
05/09/2008

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...