Terug naar overzicht
Een houten plankje? Ik weet niet hoeveel uitnodigingen je wil versturen, maar postzegels zijn duur!
Het idee spreekt me wel aan, maar zullen bruine letters op een achtergrond van een bruin geschilderd plankje nog goed leesbaar zijn ? Misschien eerst eens uitproberen...
hallo,voorbeelden van teksten en afmetingen vind je bijvoorbeeld ook bij AVA-papier in de winkels liggen veel boeken met uitnodigingen en je kan er ongestoord in bladeren en notie´s nemen verder kan je ook op internet bij drukers voorbeelden van kaarten en teksten vinden om ideen op te doen.om terug te kommen op jouw eigen idee naar gelang de dikte van kalk en kleur kan je ook op de achterkant gespiegeld drukken als je het dan omdraait is de tekst zachter bovendien zijn er heel veel soorten kleuren en vormen van kalk papier in de plaats van hout kan je ook maquettekarton gebruik om het minder te laten wegen kwestie van versturen en prijs veel succes sylvia
Hey AnnIk vindt het een origineel idee.Maar inderdaad naar uitvoerbaarheid best eens op voorhand testen en ook eens na gaan hoeveel er effectief op de post moeten en hoeveel jullie er zo kunnen uitdelen. Want hout weegt inderdaad wel een beetje héHet idee van sylvia om het hout te vervangen door maquettekarton is ook wel interessant naar gewicht toe dan. Ik zelf zou Balsa nemen lijkt op houten plankjes en weegt superlicht en je ken het beitsen, boenen of verven in de kleur die je wilt, het heeft een hout structuur en is te versnijden met een cuttermes, het bestaat in verschillende diktes. Wordt verkocht in de schleiper in Gent en Lesaffre scuin tegenover de schleiper in Gent en in de schacht in Brugge ander winkel weet ik niet zijn, misschien hebben ze het bij de AVA ook.Enigste nadeel van balsa is dat het niet meer met een nageltje zal lukken daar zul je iets anders op moeten vinden.Misschien kan je twee versies maken met evht hout voor diegene die uitgedeeld worden en met balsa voor op de post.Nog veel succes toegewenst met het ontwerp van je uitnodiging, ik denk dat ze heel mooi zullen wordengroetjes ELine05/09/2008