Terug naar overzicht
Bij ons zingt het koor waar ik zelf in zit. Vanzelfsprekend de liedjes die ik het liefste hoor... Ze zingen een intredelied, de tussenzang tussen eerste lezing en evangelie, een offerandelied, een communielied, en het slotlied bij de uittrede. En dan zingen ze ook nog een speciale mis van Schubert bij schuldbelijdenis, gloria, sanctus en lam gods. Meer dan voldoende dus!veel succes nog,An-Sofie
Hey Katrien,Wij hebben gekozen voor 6 liedjes : intredelied (Endless love),bij het tekenen van het huwelijksregister (How do I live), offerandelied (Be my lady), communielied (together forever), bedankingslied voor de moeders (a song for mama) en uittredelied (on the wings of love).Ik zoek wel al een hele tijd een goeie zanger en zangeres voor deze liedjes te zingen, maar spijtig genoeg vind ik er geen.Ik vind een kerkelijke plechtigheid met live muziek veel mooier en gevoeliger.Nog veel plezier met je voorbereidingen !!Groetjes, Cindy
Hallo,Wij trouwen ook op 12 juni 2004 en ook ik ben volop aan het zoeken naar mooie, betekenisvolle liedjes die nog origineel zijn ook. Ik zoek gewoon veel liedjes op in andere misboekjes of via de website Kazaa waar ik alles kan downloaden en beluisteren.Veel succes!Elke
Wij hebben de muziek door de DJ laten maken op onze teksten. Je kan hiervoor best wel is contact opnemen met je DJ !
dat lijkt me echt wel tof.bij ons is het Wendy fiers.Echt ook wel de moeite.Als je wil kan ik haar adres eens geven.Je kan haar repertoire dan eens bekijhen en dan nog kiezen.Je mag ook zelf liedjes kiezen,los van haar lijst.
Mijn aanstaande zal zelf enkele nummers brengen en speelt mee met gitaar.voor de rest zijn het gekozen nummers
Hoi katrien,ik heb heel veel liedjes van de cd van els de schepper en clouseau en marco borsato echt de moeite hoor grotjesNadia
De betaalbare videoreportage.Met 2 camera’s ,en goedkoper dan elders:www.videomanie.be