Terug naar overzicht
Hey kaat,heb onze net doorgemaild.Grtz sarah18/07/08
Hoi, Kan je misschien het voorbeeld ook eens naar mij sturen? Ik ben nog niet toe aan het maken van de misboekjes, maar ik zou begot niet weten wat er allemaal in moet :-)Mercikes!! sarah.achten@telenet.beSarahwww.30mei2009.bruiloftsite.nl
Hallo,ik zou het absoluut ook niet weten, ik was net aan het zoeken of er hier mensen waren die me konden helpen en toen zag ik dat ik echt niet alleen was. Als je dus even kan en wil stuur je ze dan ook even naar mij door. Alvast super bedankt.en veel succes met jou boekje.groetjes sylvia-piessens@hotmail.com
Dag Kaat,Ik zit ook een beetje vast met het maken van misboekje... Zou jij een paar voorbeelden kunnen doorsturen? Dank je wel!Groetjes,Liesje.
Dag Liesjegeef je me even je email adres? Dan kan ik je de boekjes doormailen die ik zelf ontvangen heb...Groetjes, Kaat
Hoi,zou je naar mij het ook kunnen doorsturen.Groetjes en alvast mercikeswim.droogmans@telenet.be
Hallo,Zou ook iemand een voorbeeld naar mij kunnen sturen? kurze30000@yahoo.comAlvast bedankt!Groetjes, Jenny
hallo iedereen,zouden jullie ook voorbeelden naar mij kunnen doorsturen, wij weten eigenlijk net goed hoe we eraan moeten beginnen :-(sofie.vogels@yahoo.com