Terug naar overzicht
Hallo,Ik had het volgende mee:schuifspeldjes voor in mijn haar, immodium, pijnstillers, een kam, lippenstift en lippenbalsem, sleutels van thuis, identiteitskaart (had mijn man in zijn zak), de ringen!. Sommigen nemen ook andere schoenen mee (ik dans liever op mijn blote voeten), een extra paar nylonkousen.Dit zal het zowat zijn, denk ik.Groetjes
Oh ja, ook nog parfum en/of deo
Hey Sally,Dit zal ik ook nog bij hebben.Voor op fotoreportage* een deken * vochtige doekjes om de schoenen daarna op te lappen* mini naaiset ge weet maar nooit* een beetje drinken* een muntje - kauwgom* gsm* uurwerk* bij extra warm weer zonnemelk tegen verbrandenVoor wettelijk huwelijk* ringen* zakdoeken* nuttige telefoonnummers* identietietskaart* gsm* mini naaiset* muntje kauwgomvoor s avonds* Cash geld om de DJ te betalen* make -up* deo* alle benodigdheden ivm mijn kapsel* zakdoeken* nuttige telfoonummers* gsm* pleisters tegen blaren* extra paar schoenen* extra paar kousen* scheergerief man voor diegene met zware baard* eventueel extra hemd voor man bij warm weer* deo en parfum voor manIk denk dat ik het ongeveer bengroetjes ELine05/09/2008
ik zorg er ook voor dat ik zeker geen compeed vergeet. Dat heeft mij al verschillende keren gered!:)