Nu Online
Momenteel zijn er 694 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis cadeau

3-6-2008 9:38:25
Hallo! Op vrijdag 27 juni trouwt mijn zus. Het bruidspaar krijgt een huwelijksreis cadeau. Ze vertrekken voor 8 dagen naar Corfu! Nu ben ik nog op zoek naar een originele manier om de reis af te geven. Heeft er iemand een idee'tje? groetjes!

Kim

Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1412

sylvia
9-5-2009
 Meld misbruik3-6-2008 11:32:54

Hallo,
gewoon al kei tof om een reis te krijgen, maar om ze af te geven kan je een plastic doorschijnende opbergkist kopen bv. bij Hema je koopt een zak zandbakzand heel fijn het witte is het mooist en dan een zak met speelgoed schepjes gietertje emmer... ze hebben ook leuke bij hema en zijn niet zo groot dan knutsel je nog een kleine parasol in elkaar uit papier, alles in de opbergdoos mooi schikken zoals op een strandje afwerken met wat schelpen op de doos kan je vooraan nog iets schrijven de namen ofzo... en dan als finisching steek je een kopie(je weet maar nooit) van de ticketen zo scheef in het zand.
het is dan al een voorsmaakje op vakantie en valt gegarandeerd op.
ik heb dit bij mijn nicht gedaan maar dan geld begraven in het zand. veel plezier groetjes sylvia-piessens@hotmail.com als je nog vragen hebt

Kim

Meld misbruik3-6-2008 13:06:08

Leuk idee Sylvia! Bedankt...
groetjes, Kim

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums