Nu Online
Momenteel zijn er 662 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verrasing voor partner

3-6-2008 10:18:00
Hallo,

Zijn hier bepaalde personen die een ideetje hebben om men toekomstig vrouwtje te verrassen op het trouwfeest?

Jurgen
28-6-2008
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 929

sylvia
9-5-2009
 Meld misbruik3-6-2008 11:40:39

Hallo,
Je kan bv.zelf een gedicht schrijven voor haar dat recht uit je hart komt, tranen gegarandeerd. Als je het op mooi papier afprint en in een mooi schrift of echt met de hand als je mooi schrijft kan je het inlijsten en haar daarna geven. Je kan eventueel ook op kalk en er een foto van jullie twee achtersteken dan schijnt die een beetje door, gewoon uitproberen.Niet duur maar echt gemeend. En wij vrouwen willen toch allemaal zulke lieve dingen.
Ik wou dat die van mij op zoiets kwam ik zou serieus staan janken.
Veel plezier groetjes,
sylvia-piessens@hotmail.com

Kim
28-6-2008
 Meld misbruik3-6-2008 13:31:05

Alleen al voor het feit dat je dit hier nu vraagt verdien je een dikke pluim Jurgen!

Ik zou ook iets van gedichtje of tekstje ofzo wel ongelooflijk romantisch vinden, of als je kan zingen... een liedje?

Weet je, in feite maakt het niet zo veel uit wat je doet denk ik. Gewoon al het idee dat je eraan gedacht hebt om iets te doen zal al wel voor de nodige emotie zorgen!

Heel veel succes ... :-)

Groetjes,
Kim

virginie

Meld misbruik3-6-2008 14:05:24

Als mijn toekomstige echtgenote dat zou doen, zou ik heel blij zijn. Maar spijtig genoeg is mijn ventje niet zo romantisch aangelegd.

Als vrouw, zou ik ook graag een eigen geschreven gedicht of tekstje krijgen.

Ofwel een hele dikke beer met daar aan een lieve boodschap. Of haar misschien verassen door voor haar een hele romantische avond te organiseren.

Veel plezier met jullie huwelijk.

En heel veel succes !

Valérie

Inge
24-5-2008
 Meld misbruik3-6-2008 14:08:22

Hey Jurgen,

Ik heb mijn man een bon cadeau gedaan voor een ballonvlucht met ons tweetjes. Hij droomde hier al een tijdje van.

Greetz
Inge

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik3-6-2008 21:52:10

Hey jurgen,ik vind het super dat je hieraan denkt,deed de mijn da ook ma :(

Je kan ook een ontbijtje regelen voor de "morning after"!
Ook altijd leuk.

Grtz sarah

saskia
18-7-2020
 Meld misbruik5-6-2008 18:56:56

ik denk niet dat mijn ventje voor mij een geschenkje zal kopen maar heb ook gezegd dat dat niet hoefde hij zorgt al voor een verrassingsreisje van 4 dagen.

ik heb echter wel een paar geschenkjes voor hem.ik heb tijdens het surfen opt internet een site gevonden waar je een liedje kon bestellen met je liefste zijn/haar naam en zo en dat heb ik dan ook gedaan.de mensen die het al hebben mogen horen vinden het zo mooi dat ze me het als verrassingsopeningdans hebben aangeraden maar daar twijfel ik over.
verder heb ik een gedicht geschreven over onze ontmoeting en onze relatie.heb dat afgeprint op kalkpapier(ava) en met een licht blauw gekleurd blad in een mooie kader gestoken.hij krijgt dit erg persoonlijk geschenkje met de boodschap wanneer het ff moeilijk gaat,lees dan even dit tekstje en je weet weer elke reden waarom wij getrouwd zijn.
lees net om dat eventueel te vervangen met een foto,bedankt voor de tip denk dat ik dat ga doen met een mooie huwelijksfoto.

sharon
6-9-2008
 Meld misbruik25-6-2008 21:55:32

fiogf49gjkf0d
ik heb voor men ventje een ster cadeau gedaan. dat vind ik echt romantich tis iets unieks dat nie zoveel mensen hebben. als je kijkt naar de sterren in de hemel gaat mijn ventje altijd weten dat er daar boven eentje van hem is. ik heb het vorige week gekregen er zit ook een map in waar je de locatie kan vinden van de ster. ook een certificaat van de ster.

jessy
18-7-2008
 Meld misbruik26-6-2008 7:41:10

fiogf49gjkf0d
hey iedereen
naast het drukke leven van mijn ventje speelt hij ook nog gitaar , heb voor hem als verassing een bruidstaart in de vorm van een gitaar , gaat hijzeker leuk vinden
bij ons nog 21 daagjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...