Terug naar overzicht
Ik heb mijn schoenen bij Van Loock gekocht voor 140 EUR. Ze zitten wel beter dan LR..Groetjes,Inge14/06/2008
Ik heb ook 140 euro betaald bij Van Loock.Maar ik zie dat je pas in 2009 trouwt, dan zou ik de collectie van volgend voorjaar afwachten.Denk dat je nu niet meer zoveel keuze zal hebben. Succes !Cindy
weten jullie wanneer er de nieuwe collectie zal zijn?Heb 8 november mijn eerste pasbeurt en moest tegen dan schoenen hebben...greets
Bij Van Loock zijn er verschillende merken en dus ook verschillende prijscategorieëen. Best eens naar de winkel bellen wanneer je best langsgaat (telefoonnummer te vinden op internet)succes!
De nieuwe collectie (met lichte kleuren) is er normaal gezien pas in het voorjaar, dus na de winter. Ze hebben altijd een aanbod van trouwschoenen, maar in de winter is dat veel beperkter heb ik me laten vertellen.
Hey Debby, Ik ben er vorige week zaterdag geweest en daar zeiden ze dat de nieuwe collectie voor dit jaar eind augustus nu binnenkomt voor trouwschoenen.Er zijn inderdaad wel verschillende merken en prijscategoriën zoals Lotta al zei, maar reken toch maar dat je minstens 120 euro kwijt bent aan schoenen. Ze verkopen er vooral de duurdere merken, heb ik gemerkt...GroetjesInes3/10/2008
Hey,Mag ik vragen welk kleedje ,je hebt genomen?En waar je het gekocht? hebtIk had ook van Vankets en dus mijn trouwschoenen ook gehaald bij Van Loock.Onder een trouwjurk kun je alle trouwschoenen aandoen,kijk maar of ze gemakkleijk zijn want de dag duurt lang voor je voetjes.groetjes
Hey els,Ik heb het in Mechelen gekocht Maxim's couture het probleem is dat ik het voor de helft maar op zijn site vind het is het bovenste van foto 24...Veronique de Cock stond er wel op de cover van "For Lovers" mee op maar daar zie je het slecht.Ik heb schoenen met open tenen gepast maar dat ging er echt niet onder!!Er waren er van Linea Rafaelli maar die waren 175 euro en dat vond ik te duur zene!Welk kleedje heb jij gekocht en waar?Groetjes,Debby8/8/2009
Hey,ik denk dat we hetzelfde kleed hebben.Ik had schoenen van 140euro,goedkoper is moeilijk te vinden.maar als je een makkelijke voet hebt kun je misschien kijken in de zomercollectie want ze dragen veel wit deze zomer.Mijn schoenen had een tip en toch een beetje afgerond en heb geen pijn gehad in mijn voeten tot half vier toen begon het omdat er eigenlijk op mijn tenen getrapt werd,dat wordt dan wel pijnlijk.Ik heb mijn kleed gehaald bij E&R in beringen.Een heel mooi kleed open rug en decoté?ongeloofelijk goede commentaar gehad.Enkel een tip mijn kleed was losjes vanboven en dat voelde niet gemakkelijk had ook bhcups laten inzetten en dat was niks beter geweest dan er zonder dus als je moet gaan passen zorg ervoor dat het vanboven prima past want dat is al veel waard.groetjes Els
Hey Els,Dat is het kleed met een v-hals en dan rond je nek met een knoopje en een soort blaadjes op vanvoor en vanonder een soort tule over en grote bloemen op hé...de rug is zeer diep uitgesneden...het kleed koste 2895 euro dat van jou ook?Haha super grappig dat we hetzelfde hebben!!Echte witte schoenen weet ik niet of ze eronder kunnen...dat is het moeilijkste als je je kleed niet aanhebt hé!groetjes,Debby8/8/2009
heb je geen trouwfoto's die ik mag zien?Zou leuk zijn!groetjes,Debby8/8/2009
Hey,ja tof als je mij u email adres geeft zal ik fotos laten zien.Ikheb wel 3050 moeten betalen.Maar de winkel is ongeloofelijk duur.Ik had witte schoenen maar gebroken wit ging ook prima eronder.groetjes
Hey Els,Mijn email adres is debby.bodiam@telenet.beDat is het adres van mijn werk.Alvast bedankt!!Debby8/8/2009