Terug naar overzicht
Hallo,Het is grappig dat je zo opgedraait bent, maar wat moet ik zeggen we hebben nog 11maand te gaan en ik loop al helemaal stiepel van wat hier en wat daar en hoeveel gaat dit kosten en hoeveel gaat dat kosten en waar en wanneer. Maar al bij al vind ik het wel leuk. alleen moet ik er niet aan denken als ik 4 dagen voor mijn trouw ben ga ik denk ik ook doldraaien.Dus ik denk niet dat je de enige bent.Het zal allemaal wel vlot lopen en als je echt een nachtje rust wil ga dan in de apotheek Baldriaan halen das natuurlijk en plantaardig helpt een beetje.alle veel succes en een mooie dag groetjes sylvia-piessens@hotmail.com
hoi sarah!!!!verschrikkelijk hé die stresssssssssssssssssswij huwen nog een dagje voor jullie...!!!!vrijdagochtend om 9U30 bij de kapper zijn...ik heb last van mn buik, van mn benen...alles voelt heel er gespannen...en dit allemaal voor die ene dag die zo snel voorbij vliegt!!!dikke kus!!!
Hey,ja dat is het wat ik ook zo erg vind, zo lang voorbereidingen doen en dit alles zal zo snel voorbij zijn amai!! Ik slaap ook niet meer, eten ook bijna niet, iedereen die over mijn lichaam begint dat ik toch te mager aant worden ben pffff...groetjes en ik zal vrijdag aan je denken!! Denk jij dan zaterdag maar aan mij hahaxxx
Hoi Sarah, ik ben zaterdag getrouwd had ook heel wat zenuwen en uiteindelijk is alles fantastisch goed meegevallen. Laat gewoon alles op je afkomen en geniet van elk moment want voor je het weet is alles voorbij. Ik had stress over het weer zaterdag was het een stralende dag, ik had stress voor het feest de mensen zijn wel honderd keer komen zeggen dat alles perfekt inorde was en dat wij een stralend koppel waren (en nog steeds zijn). Dus maak je vooral niet te druk.Ik wens jou en je partner een keileuke dag toe. Groetjes Ann.
Hey sarah,eindelijk is het zover hé!!Kan geloven da je loopt te stressen,zal bij mij ook zo zijn over 6 weken!!!Alvast veel succes,en geniet ervan!Grtz je naamgenootje
hey Sarah,ook bij mij zijn de zenuwen volop aanwezig. Ik heb ze lang kunnen onderdrukken, maar nu er nog maar 3 dagen op de teller staan, begin ik me over alles zorgen te maken. We hebben ook nog geen binnenlocatie voor de foto's, dus da's nog even stress. Ik denk dat als we dat gevonden hebben ik wel weer wat rustiger zal worden. Van slecht slapen heb ik nog geen last, al een geluk, want ik ben meestal ook zo een die niet kan slapen van de zenuwen en altijd ligt te piekeren.Veel succes zaterdag en we duimen voor mooi weer hé.groetjes,Valerie7 juni 2008
IK WENS JULLIE ALVAST VEEL PLEZIER TOE DIE DAG!!!!!