Terug naar overzicht
Wij zijn ook van plan om op huwelijksreis naar de malediven (met nog 2 weekjes rondreis Sri Lanka) te gaan. De tips en/of meer info mag je ook steeds naar mij doorsturen. bolsevy@yahoo.com GroetjesEvy
wij gaan in september op huwelijksreis naar sri lanka (rondreis van 8 dagen, parels van het oosten bij jetair) en aansluitend 4 dagen op de malediven (eiland kuramathi) 4 dagen is meer dan lang genoeg want er is echt niets maar dan ook niets te doen zeiden ze en zo ver gaan om enkel op het strand te liggen is een kostelijk grapje ☺ waar je wel moet mee rekening houden is dat sri lanka het enige land is dat betaalbare vluchten naar de malediven aanbiedt EN dat er momenteel op sri lanke een negatief reisadvies van kracht is .dus dat wil zeggen dat je niet mag reizen naar sri lanka van buitenlandse zaken. Ik hoop dat dit tegen september opgelost is en dat de tamiltijgers ophouden met vechten zodat wij een heerlijke honeymoon kunnen beleven.je kan op de website van jetair je reis helemaal uitrekenen ed.
hey,wij hebben enkele jaren geleden ook de combinatie sri lanka malediven gedaan (ik denk dat het met thomas cook was). was echt een heel mooie reis. in de malediven zaten wij in de "full moon", zeker aan te raden, vooral als je een overwater bungalow neemt. (heel het hotel is vernieuwd na de tsunami) Maar als je budget inderdaad onbeperkt is, zijn daar echt fantastiche hotels zoals bv. soneva fushi. Een weekje is zeker niet te lang (vooral als je vooraf een inspannende rondreis doet), maar ik zou dan aanraden om ook enkele duiktrips te plannen (of misschien zelfs een cursus te volgen, als je er toch langer wil blijven).groetjes,
Voorlopig worden er geen reizen naar Sri Lanka aangeboden vanwege het negatief reisadvies. We wilden zeker voor 2 weken naar de Malediven gaan. Ik ga normaal gezien elk jaar minstens 1 maand rondtrekken en heb zo al een heel stuk van de wereld gezien. Eens op m'n gat zitten, zie ik nu wel gebeuren. lol Wel zou ik daar mijn duikbrevet willen halen. Dus mijn bezigheid zal ik wel hebben.