Nu Online
Momenteel zijn er 608 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wat met onze kinderen tijdens huwelijksfeest en - nacht?

3-6-2008 14:35:46
Onze 3 kinderen van 6 jaar zullen niet het volledige avondfeest kunnen meevolgen omdat dit veel te laat is voor hen. Wij weten nu niet goed wat we moeten doen met onze 3 spruiten van ongeveer 23u30 tot de volgende dag 's middags. Onze familie kan natuurlijk niet op hen passen.
Zou het niet het beste zijn dat zij gewoon thuis in hun vertrouwde bedden gaan slapen? Maar wie kan er dan op hen passen? Wie heeft nog andere oplossingen?

veerle
23-5-2009
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1031

Hilde
14-6-2008
 Meld misbruik3-6-2008 14:41:58

Hoi Veerle

Kan je geen oppas nemen? Bij de Gezinsbond heb je een oppas en die blijven ook overnachten. Onze dochters doen dit namelijk ook regelmatig.
Succes ermee.
Hilde

Lieke
6-9-2008
 Meld misbruik3-6-2008 15:24:40

Hoi Veerle!

Van waar ben je, want ik babysit regelmatig! Misschien kan ik jullie uit de nood helpen!

Lieke

betsy
6-6-2008
 Meld misbruik3-6-2008 18:57:43

hoi veerle,
ik heb een babysit die vanaf de receptie tot na het avondeten bij de kinderen blijft en zij neemt ze daarna mee, ze overnachten dus ook daar...dan kunnen wij s'ochtends toch ook een beetje langer blijven liggen.
succes!!!
06-06-2008

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik3-6-2008 20:25:09

Hey,wij hebben er eentje,die zal op de trouw 3 jaar zijn.
Ze kan met de onthaalmoeder mee,die komt na het feest,en al ze ziet da ze moe wordt,gaat ze na huis,we mogen haar de volgende dag in de namiddag oppikken,kunnen we nog wa uitslapen.

Grtz sarah 18/07/08

Lotte
6-6-2009
 Meld misbruik3-6-2008 21:59:25

Wij hebben ervoor geopteerd om om deze reden geen avondfeest te geven. Wij vinden dat onze kinderen ook mee mogen feesten, weliswaar op hun manier. Wij geven daarom een namiddagfeest met een springkasteel in de tuin van de feestzaal. Ik kan me niet voorstellen dat ik de kinderen op deze leuke "feest"dag bij een babysit zou moeten onderbrengen.

Uiteraard is dit wat ieder voor zichzelf moet beslissen.
Ik zou echt wel geen vreemde babysit boeken, maar iemand zoeken die toch misschien zijn/haar feest ten dele wil opgeven om bij de kindjes te zijn.

betsy
6-6-2008
 Meld misbruik3-6-2008 22:53:41

onze kinderen missen niets van gans het gebeuren...ze blijven tot en met (dus eten mee)het avondfeest. wij beginnen niet pas te eten om 22U. welbepaald om 19u30 à 20u00..
wij huwen pas om 15u00 voor de wet...
dus...onze kinderen feesten heus wel mee hoor! dit om alle misverstanden te voorkomen
dus...ze genieten mee van deze leuke feestdag en avond!!!

Eline
23-5-2015
 Meld misbruik10-8-2008 13:43:56

Van waar ben je precies en voor wanneer zoek je iemand? Ik ben geen bruid, maar een getuige (van 22) en babysit vaak, al dan niet samen met mijn vriend, bij de BGJG.

Mocht je interesse hebben, dan mag je een mailtje sturen naar elinev86@gmail.com.

Groetjes
Eline

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...