Terug naar overzicht
Hoi VeerleKan je geen oppas nemen? Bij de Gezinsbond heb je een oppas en die blijven ook overnachten. Onze dochters doen dit namelijk ook regelmatig.Succes ermee.Hilde
Hoi Veerle!Van waar ben je, want ik babysit regelmatig! Misschien kan ik jullie uit de nood helpen!Lieke
hoi veerle,ik heb een babysit die vanaf de receptie tot na het avondeten bij de kinderen blijft en zij neemt ze daarna mee, ze overnachten dus ook daar...dan kunnen wij s'ochtends toch ook een beetje langer blijven liggen.succes!!!06-06-2008
Hey,wij hebben er eentje,die zal op de trouw 3 jaar zijn.Ze kan met de onthaalmoeder mee,die komt na het feest,en al ze ziet da ze moe wordt,gaat ze na huis,we mogen haar de volgende dag in de namiddag oppikken,kunnen we nog wa uitslapen.Grtz sarah 18/07/08
Wij hebben ervoor geopteerd om om deze reden geen avondfeest te geven. Wij vinden dat onze kinderen ook mee mogen feesten, weliswaar op hun manier. Wij geven daarom een namiddagfeest met een springkasteel in de tuin van de feestzaal. Ik kan me niet voorstellen dat ik de kinderen op deze leuke "feest"dag bij een babysit zou moeten onderbrengen.Uiteraard is dit wat ieder voor zichzelf moet beslissen.Ik zou echt wel geen vreemde babysit boeken, maar iemand zoeken die toch misschien zijn/haar feest ten dele wil opgeven om bij de kindjes te zijn.
onze kinderen missen niets van gans het gebeuren...ze blijven tot en met (dus eten mee)het avondfeest. wij beginnen niet pas te eten om 22U. welbepaald om 19u30 à 20u00..wij huwen pas om 15u00 voor de wet...dus...onze kinderen feesten heus wel mee hoor! dit om alle misverstanden te voorkomendus...ze genieten mee van deze leuke feestdag en avond!!!
Van waar ben je precies en voor wanneer zoek je iemand? Ik ben geen bruid, maar een getuige (van 22) en babysit vaak, al dan niet samen met mijn vriend, bij de BGJG.Mocht je interesse hebben, dan mag je een mailtje sturen naar elinev86@gmail.com.GroetjesEline