Nu Online
Momenteel zijn er 422 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

3-6-2008 16:54:36
Dag iedereen,
Ik ben op zoek naar een locatie in de omgeving van Vlaams-Brabant / Limburg waar we zowel de dienst /receptie / avondfeest kunnen houden. We zijn zelf niet katholiek maar zouden wel graag een dienst houden liefst in een gezellige omgeving.
Hebben jullie ideeën?

Groetjes Sofie

Katrien
30-4-2009
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 657

joke
12-7-2008
 Meld misbruik3-6-2008 17:13:56

Wij houden ons feest in 'de witte meren' in Keerbergen. daar kan je ook een viering houden. op hun site staan hier zelfs foto's van. (typ de naam in google in)
Mss kan je daar eens een kijkje nemen?

Grts, Joke
12-07-08

Koen
21-6-2008
 Meld misbruik3-6-2008 17:46:35

Berkenhof, Bierbeek

Kerry

Meld misbruik3-6-2008 18:28:22

Dag Katrien,

Wij houden onze viering, receptie en avondfeest in de Beekhoeve in Neerlanden.

groetjes
Kerry

Mario
23-8-2008
 Meld misbruik3-6-2008 20:16:25

Hallo,

In Schaffen: "Hof te Rhode"
In St.Truiden: " 't Fijn Genoegen"
In Geetbets: "De Waterhoek"
Wij kozen voor onze receptie en feest "Gasthof Ter Venne" in Langdorp.

Nog veel plezier met de voorbereidingen!

Groeten,
Mario&Monique

www.mario-monique.be

Sarah
30-5-2009
 Meld misbruik3-6-2008 22:11:26

Wij trouwen in de Waterhoek in Geetbets, onder de zonnetent in de tuin. Natuurlijk doen we daar ook ons avondfeest en de receptie. Ik kijk er al naar uit!!

Groetjes,
Sarah

www.30mei2009.bruiloftsite.nl

miranda
5-9-2008
 Meld misbruik3-6-2008 22:42:18

Hoi,

WIj doen onze receptie en viering, avondfeest in feestzaal "camargue". Mooie zaal en tuin en rustig gelegen in de buurt van leuven. Hun site stelt niet zoveel voor maar de feesten die wij er al hebben meegemaakt zijn altijd in orde geweest.

Groetjes Miranda
05-09-2008

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info