Terug naar overzicht
Hey, weet niet zeker of je zoiets bedoeld maar ik vind het in ieder geval een mooi tekstje ivm het huwelijk.Het zijn alleen maar woorden die ik je vandaag geef,je zou er niks aan hebben wanneer het daar bij bleef maar de woorden worden daden van vriendschap,liefde en trouw ze zullen keer op keer verraden hoeveel ik van je hou vanaf de dag dat we begonnen weet ik zeker JIJ HOORT BIJ MIJ!
Hey kerry,ik krijg je geen mail gestuurd,dan ma op deze manier hé.Wij hebben deze tekst als eerste lezing.Op een dag had een man een droom… .Hij droomde dat hij langs het strand wandelde,samen met z’n vrouw.Tegen de blauwe lucht tekende zich periode uit hun leven af en voor iedere periode waren er twee paar voetstappen in het zand; één paar van zichzelf en het andere van zijn vrouw.Terugkijkend naar die voetstappen zag hij opeens een stuk waar maar één paar voetstappen stond. Hij merkte ook dat het precies samenviel met het moeilijkste en verdrietigste moment uit zijn leven….Hij zei:”Vrouw,ik heb gezien dat juist op het moeilijkste moment van mijn leven er slechts één paar voetstappen te zien is. En je hebt me nog wel belooft dat je altijd bij me zou zijn”.Maar de vrouw antwoorden hem:”Mijn lieve man,ik hou van je en zal je nooit verlaten. In jouw momenten van strijd en lijden,daar waar je maar één paar voetstappen ziet,daar was ik die je droeg…”Veel succes,groetjes sarah