Terug naar overzicht
Hoi Riet,Wij trouwen op 5 juli 2008 en hebben de Londense open dubbeldekker van BBC geboekt. Echt ervaring met de bus zelf hebben we dus nog niet, maar de man van het bedrijf is heel vriendelijk en er zijn ook niet té strakke regels (je mag zelf drank en bloemen voorzien, geen echte beperking op uren en km's, ...)Groetjes,Inge.
Hoi RietIk zou kiezen voor BBC cars uit Hoogstraten. Mijn zus heeft daar de oldtimer bus gehuurd voor haar trouw. super tevreden over, we zijn de dag voor de trouw de bus mogen komen versieren. En Eric de baas doet inderdaad niet moeilijk.Ook ik huur daar voor mijn trouwdag, oldtimers. Moest je er gaan, doe dan maar de groeten van de gezusters Inge en Kim.GroetjesKim
Informeer toch maar eens even bij de Blauwvoet in Balen. Ze hebben daar heel mooie oldtimers. Het is een echt busbedrijf en de wagens worden daar om de 3 maanden wettelijk gekeurd. Zij rijden NIET met oldtimerplaten en zijn verzekerd voor persoonvervoer. Dit is toch ook wel belangrijk. Heel wat oldtimers zijn wettelijk niet in orde. Bij een echt busbedrijf zoals De Blauwvoet heb je zo iets niet voor.