Nu Online
Momenteel zijn er 670 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Korte huwelijksreis (max. 4 dagen) iemand een idee ????

3-6-2008 20:30:57
Hallo,

eindelijk heb ik mijn toekomstige kunnen overtuigen, we gaan op huwelijksreis. Wel een kleine mààr, we kunnen max. 4 dagen gaan. Aangezien mijn 'vriendje' zelfstandige is, kunnen we ( lees: wil hij ) niet langer van huis.

Hebben jullie ideeën voor een kort, romantisch reisje.

We trouwen in maart 2009 ... dus het weer hier in België valt natuurlijk af te wachten.

Alvast bedankt voor jullie reacties!!

Liefs

Ilse

Ilse
21-3-2009
Meld misbruik

Reacties: 22 | Gelezen: 689

sylvia
9-5-2009
 Meld misbruik3-6-2008 20:37:22

Hallo, waarom niet vanboven in frankrijk aan zee,het is niet ver maar toch weg he, er zijn zoveel mooie hoteletjes als luxe bed en breakfast. bovendien als je zegt dat het voor je huwelijk is doen ze allemaal nog een beetje meer hun best.
Mijn schatteke heeft me gevraagd met hem te trouwen op zo een paar daagjes weg, lekker romantisch aan het strand. je kan natuurlijk ook citytrippen naar milaan of parijs dat kan ook voor een paar dagen.
Maar ik denk dat je voornamelijk blij bent dat julie samen een paar dagen voor julie alleen zijn :)
geniet ervan
groetjes Sylvia

s
1-6-2007
 Meld misbruik3-6-2008 20:41:39

Wij zijn in februari getrouwd en vier dagen naar Brugge geweest. Duurder hotel vol Britten zodat je geen Vlaams gevoel meer had.
3 dagen den toerist in Brugge zelf uitgehangen en één dagje gaan uitwaaien in Oostende.
Heel geslaagd! Je moet het niet altijd ver zoeken.
Akkoord het weer kan vervelend zijn. Wij hebben 2 dagen mooi weer gehad, 1 dag slecht en eentje wisselvallig. Maar je weet dat die kans erin zit.

Diane
16-5-2009
 Meld misbruik3-6-2008 20:51:05

Wij zijn direct na onze trouw twee dagjes naar Frankrijk geweest (net over de grens aan de zee).
Begin juli gaan we wel nog 3 dagen naar Parijs als mini honeymoon.
Groetjes,
Diane
Getrouwd op 17 mei
elisadiana1@hotmail.com

Ines
3-10-2008
 Meld misbruik3-6-2008 21:29:35

Hey Ilse,

Wij kunnen ook niet lang op huwelijksreis: de beste vriend van mijn verloofde trouwt nl. een week na ons...

Dus hebben wij een citytripje naar Sevilla geboekt voor 5 dagen. Ongelooflijk mooie en toffe stad waar we allebei verliefd op geworden zijn twee jaar geleden. Perfect voor een huwelijksreis dus ;-)

Groetjes
Ines
3/10/2008

Tamara
8-8-2008
 Meld misbruik3-6-2008 21:40:56

Hallo,

Weet niet of het jullie ding is, maar wat denk je van een paar daagjes Disneyland Parijs, evt. gecombineerd met een verblijf in de lichtstad zelve?

Groetjes,
Tamara
www.080808.tk

Sarah
30-5-2009
 Meld misbruik3-6-2008 22:06:21

Wij gaan waarschijnlijk ook enkele daagjes op mini-honeymoon. We gaan waarschijnlijk naar Izel. Dat is een klein dorpje langs de grens van Frankrijk. In het dorp zelf is niets te zien, maar in de omgeving zijn VEEEL mooie uitstappen mogelijk! We zijn er vorig jaar een weekje op vakantie geweest. We verbleven in hotel 'le nid d'Izel', waar de uitbaters trouwens Nederlandstalig (van Leuven afkomstig dacht ik) zijn. Enfin, als het je interesseert, kijk dan maar eens op de website: www.lenid.be .
Het is niet superdeluxe, maar wel heel gezellig, lekker en zeer vriendelijk personeel!

Groetjes,
Sarah

www.30mei2009.bruiloftsite.nl

Kim
28-3-2009
 Meld misbruik3-6-2008 22:25:32

Hoi Ilse

Wanneer trouwen jullie in maart? Wij 28/3/2009. Wat de huwelijksreis betreft, zou ik een citytrip aanraken, Parijs, Barcelona, Rome, Sevilla, maar Madrid is zeker een aanrader.
Groetjes
Kim

Joke
6-12-2008
 Meld misbruik4-6-2008 6:11:57

wij gaan ook maar enkele dagen weg. ik sta in het onderwijs en we trouwen op een gewone zaterdag, dus ik heb geen extra verlof... we gaan in de kerstvakantie waarschijnlijk een city-trip doen, zelfs New-York is een mogelijkheid. 3 dagen daar, 5 dagen weg... in de zomervakantie gaan we dan een verre reis maken!

Ilse
21-3-2009
 Meld misbruik4-6-2008 7:38:27

Hey Kim, wij trouwen op 21 maart 2009! Een weekje voor jullie dus! Spannend he! Een citytrip is zeker een leuk idee!

Aan iedereen,

dankjewel voor jullie reacties! ik maar denken dat we de enige waren die slechts enkele dagen op huwelijksreis gaan. Al onze vrienden gingen twee weken, maar dat is spijtig genoeg niet mogelijk.

Ik wens jullie nog veel succes!

Groetjes

Ilse

els
28-6-2008
 Meld misbruik4-6-2008 9:08:08

Hey,
Wij kunnen ook maar een paar dagen weg en gaan naar Luxemburg. Het hotel heet "Eden au Lac" en het is zijn naam meer dan waard. Het is dan ook een echt paradijs. Was ooit onze eerste bestemming toen we net samen waren.
groetjes
els

Amber
9-8-2008
 Meld misbruik4-6-2008 9:26:30

Hey,
Wij gaan 4 dagen naar Blankenberge op luxehotel. We hebben er de penthouse-honeymoonsuite gehuurd. Gewoon gezellig winkelen, wandelen, en genieten van elkaar. Meer heb je niet nodig! :-)
xxx
www.thierry-amber.bruiloftsite.nl

evy
1-3-2009
 Meld misbruik4-6-2008 9:38:18

Wij trekken voor 4 dagen op citytrip naar Polen. 'k Had graag Barcelona of Madrid gedaan, maar 't ventje vond dat te 'klassiek'. Iedereen gaat daar naartoe... Dus trekken we naar Krakau en Warschau.

Groetjes Evy
01-08-2008

nele
2-8-2008
 Meld misbruik4-6-2008 9:51:32

Ik zou opteren voor Rome, Parijs, Wenen of Praag!

groetjes,
nele
02/08/2008

eline
5-9-2008
 Meld misbruik4-6-2008 10:50:00

hey Ilse

Als citytrip wil ik nog venetië toevoegen.

Groetjes ELine
05/0/2008

Kim
28-3-2009
 Meld misbruik4-6-2008 14:22:09

Hoi Ilse
Hier nog eens met Kim die een weekje later trouwt, hoe ver staan jullie met de voorbereidingen? En leuk dat er nog iemand voor de maand maart kiest, want over het algemeen is dat geen populaire trouwmaand.
Groetjes
kim

Ilse
21-3-2009
 Meld misbruik4-6-2008 19:06:41

Hoi Kim,

ja inderdaad, maart is blijkbaar niet zo'n populaire maand om te trouwen. Ik ben hier nog niemand tegengekomen die ook trouwt op 21 maart 2009. We hebben de voornaamste dingen al geregeld: de kerk, het gemeentehuis, de zaal, de fotograaf, de dj, live-muziek voor in de kerk en onze getuigen. Momenteel is het even wat rustiger, maar in september ga ik voor m'n trouwjurk kijken en daar kijk ik echt wel naar uit. En bij jullie? Staan jullie ongeveer even ver. Ik heb wel wat schrik voor het weer in maart, maarja kijk nu naar buiten en het is toch ook geen keimooi weer he!

Groetjes

Ilse

Kim
28-3-2009
 Meld misbruik4-6-2008 20:38:56

Hoi Ilse

Ik heb niet zo een schrik voor het weer, ik trouw op mijn verjaardag en ik kan het dus weten, meestal valt de temperatuur goed mee en het is al zelden regenachtig weer geweest. En we wonen in België, hier kan het stormen en regenen heel het jaar door. En denk als je in mei trouwt, dat je dan eerder rekent op stralend weer. Maar ik vond trouwen op mijn verjaardag, gewoon leuk.
Volgende zaken zijn bij ons al geregeld, de feestzaal, DJ, kerk, gemeentehuis,fotograaf, vervoer voor ons, maar nog niet voor de suite. De bruidskindjes en getuigen zijn gevraagd, ook de ceremoniemeesters liggen vast, bij ons is het de traditie dat vrienden dat opnemen, meestal zorgen ze dan ook voor een leuk kostuum zoals matrozen of de Engelse wacht,... en heb mijn bruidsjurk al, was gewoon eens gaan rond kijken en mijn droomjurk al gevonden. Goed op tijd, maar ik heb een buitenmaat, dus moeten ze dat echt op maat maken, gevolg reken maar 4 à 6 maanden wachttijd. En wilde de stress niet dat ik direct een jurk moest vinden.
Voor de rest hebben we al vele ideetjes. Over misboekje, trouwuitnodiging, kledij bruidskindjes,.. Maar wij leggen ook de regelingen stil in de zomermaanden. Drukkers enz nemen ook vakantie. En wil geen dubbel werk doen.
In september, oktober en november zal het dan wel eventjes heel druk worden, schoenen, lingerie, drukker vinden,...
Echt leuk, dat iemand rond mijn datum trouwt, zullen we elkaar op de hoogte houden via het forum?
Groetjes
Kim

Ilse
21-3-2009
 Meld misbruik4-6-2008 20:49:42

Hoi Kim,

inderdaad in maart zijn er ook vaak mooie dagen. Echt leuk op je verjaardag trouwen! Daar had ik zelfs niet aan gedacht! Wij hebben de datum gekozen a.d.h.v. de dagen die nog vrij waren in de feestzaal ... en we vonden het begin van de lente wel een mooie dag! Wat leuk dat je je jurk al hebt gekozen ... jij kan al gerust zijn!

Ja leuk, dan kunnen we wat ideetjes uitwisselen. Ik zal je misschien mijn mailadres ook geven, moest ik je niet terugvinden tussen de vele berichtjes ... (ilsejansen25@hotmail.com). Waar trouwen jullie bovendien?

We zijn nu aan het kijken voor een citytripje Sevilla, wat een mooie stad!

Nog veel succes en tot ...

Liefs

Ilse

Ilse
21-3-2009
 Meld misbruik4-6-2008 21:23:17

Aan Ines die trouwt op 3/10/2008:

Hoi Ines,

Bedankt voor je reactie! Sevilla is echt wel een mooie stad! Ik ben er helemaal weg van. Hebben jullie ervaring met een goed hotel/appartement? Blijkbaar kan je wel pas boeken vanaf april, maar dan gaan we een weekje na onze trouw he!

Ik hoor het wel!

Groetjes

Ilse

Kim
28-3-2009
 Meld misbruik4-6-2008 23:51:27

Hoi Ilse

Wij trouwen in Beerse, das in het noorden van de Kempen.
En het begin van de lente, is natuurlijk ook een prachtige symbolische datum.
En Sevilla is inderdaad prachtig, een aanrader is om vliegtickets apart te boeken en hotel ook, komt vaak goedkoper uit, je kan zeker weten voor 1 april met iberia naar Sevilla en hoe vroeger je boekt, hoe goedkoper je vlucht wordt. Wel zal je misschien moeten overstappen in Madrid,omdat het laagseizoen is.
Heb je mailadres opgeschreven, zal je na het weekend een mailtje sturen. We vertrekken morgen op verlengd weekend.
Groetjes
Kim

Ines
3-10-2008
 Meld misbruik5-6-2008 16:06:11

Hoi Ilse en Kim,

Je zal sowieso moeten overstappen als je met Brussels Airlines vliegt, want die vliegen sinds een aantal maanden niet meer rechtstreeks op Sevilla (vroeger wel, maar dan ook maar twee keer per week, dus...)
Ik geloof dat wij moeten overstappen in Barcelona. Geen probleem, want daar hebben ze geweldig lekkere café cortado, mmmmmmmmmmmmmmmm ik kijk er al naar uit!

Groetjes
Ines
3/10/2008

Elke
7-3-2009
 Meld misbruik5-6-2008 21:00:56

Hallo,

Wij trouwen ook in maart, nl de 7de, een beetje vroeger dan jullie. Wij willen na de trouw ook enkele daagjes weg, hebben al aan Noord-Frankrijk gedacht, Duitsland, Ardennen, maar nog niets geschikts gevonden. In juni gaan we dan op echte huwelijksreis naar Peru. Mijn ventje heeft me in de Elzas ten huwelijk gevraagd, ook in maart, echt een aanrader! Ben wel blij dat we niet de enigen in maart zijn, kreeg stilaan dat gevoel! ;-)

Groetjes,
Elke

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums