Terug naar overzicht
Hey,wij versieren de kerk met ballonnen,bij bestelling hiervan hebben we gevraagd of ze die ter plaatste ook kanden ophangen voor ons,en da was geen probleem,aan de stoel die telkens op de "kop" van de rij staat wordt een trosje gehangen.De misboekjes,mijn vriendin/getuige gaat ervoor zorgen dat iedereen eentje heeft.GRtz sarah
wij trouwen op een zaterdagnamiddag. normaal gezien zouden wij vrijdagavond de bloemen en versiering kunnen gaan ophangen, maar als er zaterdagmorgen nog een begrafenis is, is dat nogal moeilijk he! alles hangt dus af van al of niet een begrafenis...
hey SanneAls jullie de kapel zouden willen versieren dan kan dat met bloemen, het mag twee dagen op voorhand zijn, volgens de bloemist is dat geen enkel probleem. of vragen aan de bloemist om ter plaatse te leveren.Je kan ook met balonnen werken, die kan je zelf opblazen op voorhand of in een winkel bestellen en ter plaatse laten leveren.Ik zou dan iemand de opdracht geven om met de bloemist of de balonnenleverancier terplaatse alles inorde te brengen dit kan terwijl dat jij en je ventje jullie klaarmaken.Die persoon heeft door jullie instructies gekregen en weet wat hij of zij moet doen.Voor de misboekjes zou ik ze te plaats brengen als de kapel wordt versierd en een deel meegeven aan iemand die als bij de eerste aan de kapel aanwezig zal zijn.Allemaal afhankelijjk of jullie de dag ervoor zelf naar de kapel kunnen of niethopelijk geraken jullie er organisatorisch uitgroetjes ELine05/09/2008
He Sanne,Wij laten onze 2 stoelen door een bloemist versieren (+ altaarstuk), aan het uiteinde van elke rij hangen we zelf een strik met wat valse bloemetjes (uit de Ava). We mogen ook de dag ervoor komen daarvoor. De misboekjes (ook de avond ervoor afgezet) voor de familie wordt op de stoel gelegd zodat zij er zeker één hebben, de rest wordt uitgedeeld (door de mensen die verantwoordelijk zijn voor de kerk).Groetjes,Inge14/06/2008ingstje@advalvas.be