Terug naar overzicht
Hoi AnnWij zijn er 2 jaar geleden geweest, geen huwelijksreis, maar we kunnen zeker het hotel Iberostar bavaro resort aanraden. Super hotel met uitgebreide service. Gelegen in Punta Cana.GroetjesKim
Hey Ann,Wij wilden oorspronkelijk naar de dominicaanse gaan maar er blijkt daa niet zoveel te beleven behalve dan prachtigen stranden en de periode die we gingen nemen bleek dat het daar orkaan seizoen is.Dus ja we hebben een andere bestemming gekozen.Ik kan jouw jammer genoeg niet helpen.groetjes Eline05/09/2008
Wij zijn 4 jaar geleden ernaartoe geweest ook geen huwelijksreis maar gewoon...dat is was in de paasvakantie en hadden Spa Bavarro & beach resort...dat was echt de moeite!!!Maar ja het is zo er is niets, buiten de animatie van het hotel, te beleven!
Heywij hebben besloten om daar nu ook naartoe te gaan. Ik twijfel tussen volgende hotels:-Oasis Canoa Beach Resort-Iberostar costa dorada-Riu Taino-Sunscape Casa Del Mar by AM ResortsDie zien er heel mooi uit en liggen onder ons budget van 2000 euro pp.Groetjes, Laura11 juli 2009
hoiWij vertrekken 15 juni op huwlijksreis naar de iberostar bavaro. In punta cana. Ik heb al van verschillende mensen gehoord dat dit 1 van de beste hotels is.Een aanrader.ge kunt op internet nog meer info en beoordelingen van de hotels vinden. Groetjes
Wij zijn in april (heel goeie periode) met het werk van mijn vriend naar de Dominicaanse geweest op incentive en we verbleven in hotel Iberostar Hacienda Dominicus. We hebben toen tegen elkaar gezegd dat we, als we dit hadden gekozen voor onze huwelijksreis, zeker tevreden waren geweest. Gelukkig hebben we dit wel niet gekozen (stel je voor, 2x op een paar maanden tijd naar hetzelfde) maar gaan we naar Mauritius.Groetjes,Inge14/06/2008ingstje@advalvas.be