Nu Online
Momenteel zijn er 223 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

THEMA'S ROND TAFELS/TAFELSCHIKKING

  4-6-2008 1:43:53
Hallo iedereen, heeft er iemand leuke ideeen om tafels te benoemen naar bepaalde thema's?Ik vind het een leuk idee, maar heb geen inspiratie.Alle tips van harte welkom. De gasten bestaan uit 35 plussers en 55 plussers.Alvast bedankt.

YASMINE
3-10-2008
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1091


An
28-6-2008
 Meld misbruik4-6-2008 8:17:17

Hallo,

Dit waren onze ideeën: merken van handtassen (ik ben een handtassenverzamelaar), voetbalploegen (mijn vriend is gek op voetbal), gezelschapsspelletjes (daar houden we alle twee van). Maar uiteindelijk zijn het personages en plaatsen van de serie Friends geworden, we kijken elke dag Friends, dus dat typeert ons het meeste.

Hopelijk heb je er wat aan.

Succes.
Grtjes,
An



Wendy
14-8-2008
 Meld misbruik4-6-2008 8:29:53

Hallo,

Ik vind die tafelnamen enzo wel allemaal tof, maar ik vraag mij dan altijd af, wat ben je ermee? Allee, wat is de bedoeling dan? In onze zaal hebben ze liever niet dat de mensen zelf op zoek moeten naar hun tafel, want het wordt al gauw een warboel. En van sommige mensen dat naar huwelijken zijn geweest waar ze dan bijv. met liedjes werken, daar snappen ze gewoon de pointe niet van de liedjes. Als koppel weet ge dat dan wel, en weet ge wat ge neemt voor welke reden, maar de gasten zijn meestal niet zo echt mee.
Dus ik weet het niet zo goed of wij dat nu gaan doen of niet?

Groetjes,

Wendy
14/08/2008



Inge
27-9-2008
 Meld misbruik4-6-2008 8:32:00

Ik denk dat wij met foto's gaan werken van ons. Iedereen krijgt in het klein een fotootje mee en diezelfde foto staat ook op de tafel.



katrien
31-5-2008
 Meld misbruik4-6-2008 12:41:13

wij zijn net getrouwd en hebben gekozen voor locatie waar we reeds op vakantie zijn geweest. vb/ madrid, barcelona tanzania ,etc...
op elke tafel kwam een kaartje te staan (halve A4) met de locatie en enkele foto's van ons in dat land.
buiten de zaal stond een persoon die aan de hand van de familienaam de mensen een kaartje met een popje gaf met daarop de locatie (of tafelnaam)
Ging vlot en we kregen toffe reacties!



YASMINE
3-10-2008
 Meld misbruik4-6-2008 22:36:38

Bedankt lieve bruiden voor al jullie toffe tips.Allemaal leuke ideeen. Ga er werk van maken en alle tips nog altijd wekom.



Inge
14-6-2008
 Meld misbruik5-6-2008 12:30:34

Wij volgen danslessen en hebben dan ook dansen als thema: chacha, rumba, samba, wals.. Ik heb dan wat info gezocht over de dansen en dit staat in een fotokadertje.. zo hebben de mensen op één of ander moment ook wat te lezen..

Groetjes,
Inge
14/06/2008
ingstje@advalvas.be


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...