Terug naar overzicht
Hallo,Dit waren onze ideeën: merken van handtassen (ik ben een handtassenverzamelaar), voetbalploegen (mijn vriend is gek op voetbal), gezelschapsspelletjes (daar houden we alle twee van). Maar uiteindelijk zijn het personages en plaatsen van de serie Friends geworden, we kijken elke dag Friends, dus dat typeert ons het meeste.Hopelijk heb je er wat aan.Succes.Grtjes,An
Hallo, Ik vind die tafelnamen enzo wel allemaal tof, maar ik vraag mij dan altijd af, wat ben je ermee? Allee, wat is de bedoeling dan? In onze zaal hebben ze liever niet dat de mensen zelf op zoek moeten naar hun tafel, want het wordt al gauw een warboel. En van sommige mensen dat naar huwelijken zijn geweest waar ze dan bijv. met liedjes werken, daar snappen ze gewoon de pointe niet van de liedjes. Als koppel weet ge dat dan wel, en weet ge wat ge neemt voor welke reden, maar de gasten zijn meestal niet zo echt mee. Dus ik weet het niet zo goed of wij dat nu gaan doen of niet? Groetjes, Wendy 14/08/2008
Ik denk dat wij met foto's gaan werken van ons. Iedereen krijgt in het klein een fotootje mee en diezelfde foto staat ook op de tafel.
wij zijn net getrouwd en hebben gekozen voor locatie waar we reeds op vakantie zijn geweest. vb/ madrid, barcelona tanzania ,etc...op elke tafel kwam een kaartje te staan (halve A4) met de locatie en enkele foto's van ons in dat land.buiten de zaal stond een persoon die aan de hand van de familienaam de mensen een kaartje met een popje gaf met daarop de locatie (of tafelnaam)Ging vlot en we kregen toffe reacties!
Bedankt lieve bruiden voor al jullie toffe tips.Allemaal leuke ideeen. Ga er werk van maken en alle tips nog altijd wekom.
Wij volgen danslessen en hebben dan ook dansen als thema: chacha, rumba, samba, wals.. Ik heb dan wat info gezocht over de dansen en dit staat in een fotokadertje.. zo hebben de mensen op één of ander moment ook wat te lezen..Groetjes,Inge14/06/2008ingstje@advalvas.be