Terug naar overzicht
Hey Ellen, Ik ben van Zwijndrecht (omgeving A'pen). Wat zoek je juist?xxxwww.thierry-amber.bruiloftsite.nl
Dag Ellen,Wij wonen in Westmalle, maar zijn van Kapellen en Lier.Als ik al één tip kan geven: als je een kleedje van Linea Raffaelli zou willen is het de moeite om naar Cermo in Turnhout te rijden. Wij hebben daar 400 euro minder betaald dan dat we voor hetzelfde kleed zouden betaald hebben bij Bruidshuis in Merksem... En wat zalen betreft, ik hoop dat je er al eentje hebt, want anders zou ik toch maar in gang schieten. Heel veel planplezier! Geniet ervan want 't zal er snel zijn. Ons jaar planning is al voorbij gevlogen.xx,Kim
Hey Ellen,Wij zijn van Hoboken en trouwen op 8/8/2009.Onze kerk wordt Carolus BorromeusOnze feestzaal is Martinushoeve (Halle-Zoersel)Heb mijn jurk al gekocht(wel een beetje vroeg,maar voelde mij er super in) in Mechelen Maxim's couture écht wel de moeite.En voor de rest zou ik zeggen kijk eens rond op dit forum...ik heb er al veel goede tips uitgehaald!!Groetjes,Debby8/8/2009
Hoi!Wi trouwen in de Sint-Pauluskerk, aan de veemarkt. Nadien hebben we een drankkarretje en een ijskraampje voor aan de kerk. Dit zien we dan als een soort receptie.Groetjes,Tina28/6/2008
Hey Ellen, Ik ben een budgetbruidje. En geloof me, ik heb alles uitgespit om prijs/kwaliteit te bekomen. Ons trouwfeest is ééntje met alles erop en eraan. Maar omdat wij alles zelf bekostigen moest de prijs ook aantrekkelijk zijn. Ik kan je de research die ik reeds heb gedaan, besparen :0)Dus mail gerust wanneer je tijd hebt!Videograaf, fotograaf, zanger kerk, DJ, feestzaal, ideeën,tips,...ben van alles op de hoogte. We trouwen namelijk nu zaterdag!Vi en Tony07/06/08tony.dujardin@telenet.be
feestzaal die prijs/kwaliteit goed zit is voor ons Salons Luithagen,luithagen 4 te antwerpen.www.salonsluithagen.bealles hangt van je buget af maar wij wilden zo budgetvriendelijk trouwen en dachten eerst aan een zaaltje te huren en een traiteur te laten komen maar als ik dan alles had bekeken betaal ik liever iets meer maar wetend dat alles tiptop in orde is en dat ik weet wat achteraf het factuur zal worden.het addertje onder het gras bij zaaltjes is de drankafname,veel werken per consumptie en met een gastenlijst van 100 man zagen we dat niet zitten.ik heb het nu wel over zalen in de buurt van merksem,zal misschien niet overal hetzelfde zijn.
Hey, Bedankt voor de snelle reacties.Qua Zaal moeten we niet echt iets zoeken daar we het feest in onze tuin willen houden, maar wel laten verzorgen door een traiteur met bediening natuurlijk.We willen er het maximum uithalen voor een laag budget.Ellen
hallo,je bent helemaal niet zo vroeg een zaal moet je al bijna een jaar van te voren vast leggen en anders krijg je niet meer wat je wou of is het niet meer vrij. maar aangezien je dat niet gaat doen, wij gaan ook trouwen in de wie naast ons huis maar daar komt nog meer bijkijken tent of niet sanitair wat als het regent en ...maar ik vind het mooier dan een zaal.om terug te komen op vroeg of niet wij trouwen op 9mei 2009 en ik ben er al volop mee bezig gewoon omdat ik het allemaal wil zoals wij dat willen en niet zo als er nog maar tijd voor is in sommige bruidsmagazines staat ook een kalender dan kan je goed zien hoe en wanneer je waarvoor moet gaan.groetjes succes sylvia
Ben je op zoek naar vervoer ? Oldtimerbussen : hélé mooie bij de Blauwvoet in Balen.