Nu Online
Momenteel zijn er 422 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kapsel voor bruidjes met kore haren?

4-6-2008 11:26:33
Dag bruidjes,

Heeft iemand een idee waar je info kan vinden rond kapsels voor bruidjes met korte haren? Ik heb al eens op het internet gesurft maar vind niet direct mijn zin... Suggesties?

Groetjes,

Liesje.

liesje
30-4-2009
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 977

Sheron
2-2-2008
 Meld misbruik4-6-2008 12:17:54

Beste Liesje,

Ik weet ni hoe kort je haren zijn, mijn de mijne waren ook wel kort (ik kan geen staartje maken en niet opsteken). Op deze link vind je foto's:

www.fotomoment.be/sheronenfilip

Groetjes,
Sheron

sylvia
9-5-2009
 Meld misbruik4-6-2008 19:40:06

hallo,
je kan ook gewoon naar de kapper gaan en vragen welke mogelijkheden er zijn voor jou lengte vaak hebben ze tal van boeken, best bel even want ze hebben het meestal druk maar als je komt op een rustig moment doen ze dit ook graag en helpen je graag verder en met een beetje geluk gratis en zeker als je zegt dat je even vrijblijvend wou informeren. als je een vaste kaper hebt doen deze dat ook wel voor je.
extensions zijn er ook nog maar dat is misschien wat drastisch. je kan ook kijken Bij Baeyens in wommelgem zij hebben voor een prikkje mooie haarjuwelen is een eigenlijke een kostuumverhuurder.
groetjes sylvia

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...