Nu Online
Momenteel zijn er 698 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

te laat met uitnodigingen?

4-6-2008 12:02:00
STRESS
ben ik te laat met mijn uitnodigingen??????

wij trouwen op 23/08/2008 en willen ze versturen half juni om antwoord te krijgen voor 1 augustus!!!
is dit verkeerd gerekend?

HELP

Tilly
23-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 543

Lien
30-8-2008
 Meld misbruik4-6-2008 12:04:15

Wij trouwen een weekje later (30/08/08) en zijn gisteren ons uitnodigingen gaan halen. We willen er enkele persoonlijk bezorgen en de rest opsturen tegen eind juni. Mij lijkt dat nog ruim op tijd.

Groetjes, Lien

Katrien
9-8-2008
 Meld misbruik4-6-2008 12:09:44

Hey,

Wij trouwen begin augustus en de uitnodigingen zijn nog maar net de deur uit, dus je bent zeker nog op tijd hoor! Te veel op voorhand zou ik niet willen omdat de mensen het dan sneller uit het oog kunnen verliezen omdat het voor hen nog zo ver af is.

Groetjes

ulrike

Meld misbruik4-6-2008 12:11:57

oei wij trouwen op 30/08 en zijn ze nog aan het maken de meeste mensen weten wel al dat ze die datum moeten vrijhouden ...

julien

Meld misbruik4-6-2008 12:19:12

Tanya
8-8-2008
 Meld misbruik4-6-2008 13:28:49

Maak je maar niet te veel zorgen. Wij trouwen 8 augustus en moeten onze uitnodigingen zelfs nog maken... Willen ze wel ten laatste volgende week versturen maar uiteindelijk moet je denken dat de mensen die voor jou echt belangrijk zijn het wel al weten en vrij gehouden hebben.
Succes ermee!

anuschka
30-8-2008
 Meld misbruik4-6-2008 14:15:13

Wij huwen op 30/08 en hebben 13/06 pas onze proefdruk! Tegen 30/06 kunnen wij onze uitnodigingen op de post doen!

Mensen kunnen verwittigen tot 15/08!

Groetjes

inge
1-8-2008
 Meld misbruik4-6-2008 14:33:43

Wij trouwen op 1 augustus en onze uitnodigingen zijn de deur uit sedert vorige week.
Dus maak je geen zorgen.
Groetjes

evelien
30-8-2008
 Meld misbruik4-6-2008 15:02:57

Wij trouwen ook op 30 augustus. Ons is verteld dat je normaal gezien 6 weken op voorhand de uitnodigingen moet posten, met uitzondering van vakantieperiode (dan moet je 8 weken nemen).
Wij zouden uitnodigingen rond 30 juni in de bus steken.
Dus ik denk dat je goed gerekend hebt!

Groetjes,

Nathalie
23-8-2008
 Meld misbruik4-6-2008 16:18:12

Hey,

Wij trouwen ook op 23 aug en zullen onze uitnodigingen midden juni versturen, dus geen enkel probleem!!!

Groetjes

Karen
18-7-2008
 Meld misbruik4-6-2008 16:35:55

wij hebben ze nu dinsdag verstuurd en laten de mensen reageren voor eind juni. We trouwen 18 juli.

Wij waren net binnen de zes weken en het gaf wel wat stress.

Niet mee inzitten dus.

aurelie
30-8-2008
 Meld misbruik4-6-2008 19:07:43

Zelfde trouwdatum en wij versturen ze pas eind juni of zelfs begin juli.. De meeste mensen weten uiteindelijk wel wanneer we trouwen!

Groetjes en succes,
A

Ine
16-8-2008
 Meld misbruik5-6-2008 11:05:07

Hey,

Onze ceremoniemeester had ons aangeraden de uitnodigingen 12 weken op voorhand te versturen, omdat we in de vakantieperiode trouwen(16 augustus).
Maar we zijn daar ook al aan voorbij en hebben nog maar net onze kaarten en moeten nog wachten op de enveloppes (die waren verkeerd geleverd, bij ons loopt zowat alles verkeerd).
Normaal mogen we vrijdag de enveloppes gaan halen (en extra betalen, of wat had je anders verwacht?).
Vanaf dit weekend gaan we dan uitnodigen.
De belangrijkste personen weten wanneer we trouwen en hebben er rekening mee gehouden.

Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik5-6-2008 13:28:57

hey Tilly

Maak je geen zorgen!
Het is wel zo dat de kans groter is dat er mensen op verlof zijn, maar ik veronderstel dat de meeste van je genodigden wel al weten dat jullie gaan trouwen die dag?
Wij hebben onze uitnodigingen 8 weken op voorhand verstuurd, maar iedereen wist dan al dat ze die dag moesten vrijhouden.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info