Terug naar overzicht
Wij trouwen een weekje later (30/08/08) en zijn gisteren ons uitnodigingen gaan halen. We willen er enkele persoonlijk bezorgen en de rest opsturen tegen eind juni. Mij lijkt dat nog ruim op tijd. Groetjes, Lien
Hey,Wij trouwen begin augustus en de uitnodigingen zijn nog maar net de deur uit, dus je bent zeker nog op tijd hoor! Te veel op voorhand zou ik niet willen omdat de mensen het dan sneller uit het oog kunnen verliezen omdat het voor hen nog zo ver af is.Groetjes
oei wij trouwen op 30/08 en zijn ze nog aan het maken de meeste mensen weten wel al dat ze die datum moeten vrijhouden ...
Maak je maar niet te veel zorgen. Wij trouwen 8 augustus en moeten onze uitnodigingen zelfs nog maken... Willen ze wel ten laatste volgende week versturen maar uiteindelijk moet je denken dat de mensen die voor jou echt belangrijk zijn het wel al weten en vrij gehouden hebben.Succes ermee!
Wij huwen op 30/08 en hebben 13/06 pas onze proefdruk! Tegen 30/06 kunnen wij onze uitnodigingen op de post doen!Mensen kunnen verwittigen tot 15/08!Groetjes
Wij trouwen op 1 augustus en onze uitnodigingen zijn de deur uit sedert vorige week.Dus maak je geen zorgen.Groetjes
Wij trouwen ook op 30 augustus. Ons is verteld dat je normaal gezien 6 weken op voorhand de uitnodigingen moet posten, met uitzondering van vakantieperiode (dan moet je 8 weken nemen). Wij zouden uitnodigingen rond 30 juni in de bus steken.Dus ik denk dat je goed gerekend hebt!Groetjes,
Hey,Wij trouwen ook op 23 aug en zullen onze uitnodigingen midden juni versturen, dus geen enkel probleem!!!Groetjes
wij hebben ze nu dinsdag verstuurd en laten de mensen reageren voor eind juni. We trouwen 18 juli.Wij waren net binnen de zes weken en het gaf wel wat stress.Niet mee inzitten dus.
Zelfde trouwdatum en wij versturen ze pas eind juni of zelfs begin juli.. De meeste mensen weten uiteindelijk wel wanneer we trouwen!Groetjes en succes,A
Hey,Onze ceremoniemeester had ons aangeraden de uitnodigingen 12 weken op voorhand te versturen, omdat we in de vakantieperiode trouwen(16 augustus). Maar we zijn daar ook al aan voorbij en hebben nog maar net onze kaarten en moeten nog wachten op de enveloppes (die waren verkeerd geleverd, bij ons loopt zowat alles verkeerd).Normaal mogen we vrijdag de enveloppes gaan halen (en extra betalen, of wat had je anders verwacht?). Vanaf dit weekend gaan we dan uitnodigen. De belangrijkste personen weten wanneer we trouwen en hebben er rekening mee gehouden.
hey TillyMaak je geen zorgen!Het is wel zo dat de kans groter is dat er mensen op verlof zijn, maar ik veronderstel dat de meeste van je genodigden wel al weten dat jullie gaan trouwen die dag?Wij hebben onze uitnodigingen 8 weken op voorhand verstuurd, maar iedereen wist dan al dat ze die dag moesten vrijhouden.