Nu Online
Momenteel zijn er 629 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

witte bus

4-6-2008 15:21:21
hoi,
wie kan me helpen aan adresjes om een witte bus te huren voor zo', 20 personen? Liefst geen ceremoniebus maar wel een vipbus of reisbus want we moeten 150km rijden (grotendeels op snelweg) en die oldtimers gaan maar maximum 80 km/u. Liefst ook geen al te grote bus, het moet gezellig blijven he.
Bedankt,
Roosje

Roos
13-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 955

reinhilda

Meld misbruik16-6-2008 22:46:07

De Blauwvoet in Balen heeft witte bussen, maar het zijn 50 pax. Ze hebben ook een kleine oldtimer. Honderd vijftig km is echter te veel voor zo'n oud ding. Het is wel zo dat je ook het confort hebt van een reisbus als je zo'n grote neemt en voor de prijs moet je het niet doen. Ze kunnen er misschien een paar tafeltjes inzetten en minder stoelen. Bij de Blauwvoet kunnen ze schuiven met de stoelen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...