Terug naar overzicht
www.onsgeluk.nl www.origineelkadootje.nl
hallo,wij geven de gasten een cd met de liedjes die die dag in de kerk worden gespeeld en de openingsdans. op de voorkant zetten we een foto van ons.groetjes evelien29/08/08
Leuk idee van die cd!Bedankt!Groetjes Annelies
heywij gaan ook een cd maken van de liedjes die in de kerk gezongen zijn en van onze openingdans... orgineel, en de mensen houden zoiets altijd bij... hebben ook op die manier , telkens ze er naar luisteren, een herinnering aan onze dag!groetjes Els
Wij gaan voor een vuurwerk. Groetjes
hiik had op vitaya een leuk ideetje gezien,dus ben ik dat nu aan het uitwerken.ik ben zelf kaarsen aan het maken in champagneglazen, niet moeilijk en ook niet zoooo kostelijk. het enige is dat je er wel wat tijd insteekt aan 50 glazen ben ik een dagje bezig geweest, wel met verschillende kleuren gewerkt, als je dat met één kleur doet ben je op een half dagje rondals je meer moet weten, geef je maar een seintjegroetjessofiedolfinsofie@hotmail.com
Hey AnneliesWij geven stylos met onze naam en datum open een foto met bedankt eropWat we zelf al hebben gekregen een opendoener met naam een theelicht houdergroetjes ELine
Wij geven pralines met onze foto op.0.50€ per praline en we geven er 2. Dus 1€ per persoon.
Bedankt allemaal voor die ideetjes!!!Melissa: aan pralines had ik ook al gedacht, waar heb jij laten maken? Want die van jou zijn echt niet duur. Ik had een site gevonden en daar kosten ze bijna 2euro het stuk..En heel belangrijk, hoe lang moet je er op wachten? Want binnen een maand trouwen wij al.Groetjes Annelies
Een leuk idee als bedankt voor de bezoekers: Maak je eigen videoclip en bewerk deze met tekst (bedankt voor je komst, etc.), foto enz. Voor informatie: ans@abtproducts.nl
Ik zag vandaag op een site een doosje waarin materiaal zit om een klavertje 4 te kweken en opschrift "wij willen ons geluk delen met jou of jullie". Ik dacht iets van 1,5€.Als wij cadeuatjes zouden geven, zou ik zoets doen, maar ze krijgen allemaal al een menu en drank à rato d 80€/persoon. Cadeau genoeg lijkt me ;o)