Terug naar overzicht
Hey Vicky,Vind het wel een leuk idee om rozenblaadjes te strooien. Maar ik zou er wel echte nemen, niet voor het zicht maar wel voor het werk nadien. want nepblaadjes moet je dan achteraf ook weer opkuisen, hé. Anders gaat de pastoor ook niet content zijn, vrees ik :) veel plezier ermee!Joke
Ik vrees als er geen rijst gegooid mag worden dat er dan ook geen rozenblaadjes gegooid mogen worden. Meestal mag er geen rijst gegooid worden, omdat dat nadien blijft liggen. Graan mag in de meeste gevallen wel. De vogels kunnen dit oppikken.Misschien even navraag doen.
Bij ons mag rijst niet omdat dat eten is en er in de arme landen veel eten tekort is. Rozenblaadjes, confetti...mag allemaal.
Hallo,Bellenblazen gaan wij waarschijnlijk ook nemen dan heb je geen gezever over wel of niet opkuisen.Bovendien zijn er bellenblazers te koop speciaal voor huwelijken dit is ook leuk voor je gasten om bij te houden.alle veel plezier,groetjes sylvia
Bij ons mag rijst wel,en rozenblaadjes niet !!Wegens te gevaarlijk bij vochtig/nat weer!!!grtz sarah
hey VickyLet op voor de vlekken met bellenblazen!Die ontstaan nogal rap! dan moet je echt op zoek gaan naar zeepsop dat het niet doet!Wat de rozenblaadjes betreft: ik zou zeker voor stoffen gaan! die raap je nadien op en voor de rest geen gezever.Echte bloemblaadjes kunnen vlekken nalaten en zijn heel erg glad als het nat weer is! Iemand die erover valt kan je dan best missen als kiespijn, of je moet een goede familiale verzekering aansluiten ;-)Ik denk dat je die wel kan vinden in decoratiewinkels ofzo of misschien in erotische winkels?Ik heb mijn rozenblaadjes cadeau gekregen op een upperdare avond, vandaar dat ik daaraan denk :-)Veel succes!