Terug naar overzicht
Hallo, ja je kan ze drogen in de oven maar verse zijn veel mooier je kan ze ook bestellen bij de bloemenwinkel ze nemen dan rozen die ver uitgebloemd zijn de blaadjes laaten beter los, maar de blafdjes zijn wel nog wel bruikbaar maar de rozen zijn niet meer verkoopbaar als het je vaste bloemenwinkel is waar je vaker komt krijg je ze misschien gratis, anders zijn ze ook niet echt duur hoor.wat je ook kan doen zijn zijde rozenbladjes nemen. Bij Baeyens in wommelgem hebben ze deze bv in verschilde kleuren wit, roos, rood, ...het is maar wat je liever hebt.groetjes sylvia
wij hebben ons bruidsmeisje met papieren hartjes laten gooien, dat was een goedkoper alternatief...Els (reeds 5 dagen gehuwd)
Ik ben hier een paar weken geleden op dit forum een website tegengekomen waar je een gratis staal van rozenblaadjes kon aanvragen. Dus als je eens verder zoekt, vind je wel ergens iets over dit onderwerp terug...Nog veel succes!Inge
ik heb rozenblaadjes bij ikea gehaald, dat zijn stoffe ik denk dat het 2€ voor een doosje is
Ik heb bij een rozenkweker in Kontich voor 5€ 2 plastick gb zakjes gekregen en dat was meer dan voldoende... Je moet alleen eens telefoneren en op voorhand zeggen welke kleur je wil, anders zijn de kleuren gemengd.groetjes,Sarah