Terug naar overzicht
Hey,Ik denk dat dat van persoon tot persoon afhangt.Misschien toch maar beter naar de familie luisteren en er even mee stoppen...?Kwestie van nog in je bruidsjurk te geraken.Alvast veel succes met de trouw en het "zwangeren". :-)xxxwww.thierry-amber.bruiloftsite.nl
Hey Valentine,voor die laatste 22dagen zou ik het nu ook wel even laten hoor. Ok, vlug zwanger zijn zou tof zijn (dat wil ik tenslotte ook) maar ik vind niet dat je je huwelijksdag erdoor mag laten verpesten. Misselijk en duizelig zijn op zo'n mooie dag, kmag er niet aan denken. Ook voor je aanstaande en (schoon)ouders zal dit niet echt plezant zijn, ipv een feeststemming zal er een bezorgde, ingehouden sfeer hangen denk ik. Nu, het blijft nog altijd jouw keuze hé. Veel succes alleszins!Je bus-genote
Heila, Eventjes voor de duidelijkheid. De behandeling zelf is intussen al afgelopen hoor, dus nu even geen spuitjes meer. We hebben er ook voor gekozen om nog geen embryo in te planten omdat ik nog niet heel lekker ben. Alles werd dus ingevroren.Dus op zich heb ik nu geen behandeling meer en zal ik dus ook zeker niet zwanger zijn. Die hyperstimulatie is pas ontstaan de dag nadat ze de eicellen hebben opgepikt. Tuurlijk niet allemaal en das oa probleem geweest.Nu voel ik mij wel al beter maar die buik is nog zo ongelooflijk dik, ik sta overal opgespannen gelijk dat mijn vel te klein is. Overal zit vocht, ik weeg nu dus ook 6kg meer.Grootste zorg: hopelijk heb ik weer een zo goed als plat buikje op de dag van ons huwelijk!!Groetjes
Hey,als je veel vocht opgestapeld hebt, mag je dan niet enkele dagen een diureticum nemen van je dokter (wel aan de dokter vragen!)? Anders kan zo een zweetriem rond je buik of drainage-massage je misschien helpen? Veel succes! Veronique