Nu Online
Momenteel zijn er 662 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

gelukskoekjes

5-6-2008 9:32:26
Hallo,

Ik heb gelukskoekjes gekocht om 's avonds aan de gasten te geven. Nu ben ik mijn hoofd aan het breken over hoe dat we dat zouden kunnen afgeven. Het feit is dat ik zo graag zou geven aan de avondgasten als de dansgasten, deze komen pas toe om 22u. Heeft er iemand een idee....

al vast bedankt!!!!

Florence
9-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1045

Melissa
13-9-2008
 Meld misbruik5-6-2008 9:35:26

hallo, je kunt ze misschien bij de uitgang zetten met een leuke tekst erbij.
zo heeft iedereen ze gehad.

groetjes melissa

Lieke
6-9-2008
 Meld misbruik5-6-2008 9:44:15

Of je kan ze op hun plaats aan tafel leggen! Dan zien de gasten ze al als ze binnenkomen

Lieke
06/09/2008

Tina
28-6-2008
 Meld misbruik5-6-2008 10:45:13

Hoi!

Wij hebben ook gelukskoekjes genomen als bedankje. Wij leggen ze in een mand aan de uitgang. Als de mensen dan bij het naar huis gaan iets in het gastenboek schrijven kunnen ze meteeen hun bedankje meenemen.

Groetjes,
Tina
28/6/2008

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...