Terug naar overzicht
waar woon je juist?Mijn mama heeft zo'n groot nietjesmachine.misschien iemand bij jullie in de buurt ook?Is misschien ook al te laat: maar je kan ook de marges groter maken, zodat je niks verliest aan de binnenkant met de gaatjes. (gewoon eens even uitmeten tot waar die gaatjes komen)een andere tip die ik hier eens heb zien passeren: een gewoon nietjesmachine heel openplooien, dan er iets piepschuimachtig onderleggen. boekjes ertussen, nieten en nietjes omplooien.1 gaatje in een bovenhoek maken en daar een lintje indoen, dan heb je zo een 'los' boekjede nietjes heel kort bij de rand doen (dus het boekje niet openplooien om te nieten)Ik breng maar ideetjes heGroetjesHeidi13/09/2008
@ HeidiIk woon in oost vlaanderen, De Klinge en werk in Olen, en trouw in St Truiden ... haha ... reis rond België ;o)Maar idd goeie ideetjes. Zo 1 lintje had ik ook al gedacht, maar das dan ook weer niet zo practisch. Had ook al gedacht aan het lint er gewoon over te schuiven (in het midden van het boekje, dat het strikje langs buitenkant zit, heb je ook een los boekje natuurlijk. Ach, ik ben weer veel te perfectionistisch eh :o))
heywij hebben onze boekjes ook volledig zelf afgedrukt in boekvorm zoals jij. Maar wij zijn er wel mee naar een copy center gestapt, zij hebben ze daar geplooid en geniet voor ons, dat was totaal geen probleem hoor!
Ik heb de oplossing voor als je geen groot nietmachine vindt en niet naar een copycenter wilt stappen.Je legt je misboekje open, legt aan de onderkant van de plooi waar het nietje moet komen een gom, doet het nietmachine open en slaat het nietje op de juiste plaats er in. Je trekt de gom er voorzichtig uit en het enige wat je nog moet doen, zijn de nietjes dichtplooien. Heel arbeidsintensief wel, maar een goede oplossing voor wie het zelf wil doen.Succes.Groetjes,An
inderdaag an, dat bedoelde ik ook, wel nog niet zelf uitgeprobeerd.Ik woon wel in de buurt van st truiden, maar dat zal je dus niet helpen waarschijnlijkGroetjesHeidi
Hey Monique, Wij hebben ook een nietjesmachine met L-arm gebruikt om onze misboekjes in te binden. Gekocht voor 15€ de nietjes waren spotgoedkoop 1€ voor 2000 nietjes...Een investering voor de volgende stap in ons leven... viering doopfeest?xVi en Tony07/06/08Ben van Antwerpen dus kan je het helaas ook niet uitlenen...
Waar kan ik zo n nietjesmachine kopen ??? Thnx !!! :o)www.liefde-is.bruiloftsite.nl
Ken je pipoos?Dat is een winkeltje waar je allerhande knutselgerief kan kopen, daar heb ik zo een nietjes machine zien staan.Heb wel niet gekeken naar de prijs.Groetjes
ok bedankt, kan ik eens gaan kijken dan ;o)