Terug naar overzicht
De Bruidsschat in Brugge is een tweedehandswinkel. Sofie in Deinze is momenteel ook aan te raden, die zijn aan het uitverkopen (ik heb er mijn kleed van Rembo gekocht voor 950 euro ipv 1400 euro dus dat scheelt toch een pak).Ook op Kapaza staan heel veel trouwkleedjes...Nog veel succes!Groetjes,Inge
Hallo,Wij trouwen 2/8/8 en heb een kleed van Lina RaffelineaIk ga het kleed verkopen na de trouw.Indien u meer wil weten kunt u mij mailen.Ik doe het weg voor een heel schappelijk prijsje.heidigermeys@hotmail.comVeel sucses
Merrie Mie (juist over Nederlandse grens) heeft ook tweedehandskleedjes. Je kan ook een nieuw kleed huren voor 60% van de prijs. Heel vriendelijke mensen, maar wel niet zoveel keuze...
Koonings in Nederland houdt vanaf 10 juni uitverkoop van de kleedjes van 2008. 50%!!! Dus misschien wel de moeite!Groetjes,Leen.
Dag Sara,ik ben vorige zaterdag getrouwd in een jurk van Linea Raffaelli. Met uitzondering van het weer was het een stralende dag. Ik heb besloten om mijn kleed te verkopen. Als je interesse hebt, stuur me dan maar een mailtje, dan stuur ik je een foto door.Groetjes Grietgriet_van_overmeire@hotmail.com
Ik verkoop mijn trouwjurk. Dit is een heel mooi geel-goud trouwkleed, versierd met diamantjes op de buste en op het kleed. Ik vind het inderdaad ook zonde om het zo gewoon in de kast te laten hangen...voor meer info en foto's kan je me steeds contacteren. prijs overeen te komen (originele prijs was 900 euro..)