Terug naar overzicht
hey!met onklassiek bedoel ik iets eerder in de trant van een hoeve of een feestzaal waar iets speciaals mee is zoals bijv een uitzonderlijke vorm...maar uiteindelijk gaat het om het vinden van een mooie, warme feestlokatie...qua slaapplaatsen dacht ik aan zo'n 7 kamersgroetlore
Hey, Hoeve Welvaert in Oostkamp.Er zijn geen slaapplaatsen, maar wel enkele leuke bed and breakfasts in de buurt.Els
hey els,bedankt voor de tip maar heb je soms ook een adres of een telefoonnummer want ik vind niets daarvan terug op het internet...nog eens bedankt alvast!groetjeslore
Hey Lore,Hier nog een aantal feestzalen in westvlaanderen.* Heaneveld in Jabeke heeft slaapplaatsen ook zaal voor ongeveer 80 pers.* Gravenhof in torhout hebben ook een hotel twee zalen mogelijk voor 90 pers en een tot 300 pers. zeer mooie tuin zaal iets minder speciaal.* Grote stove in Zuienkerke een beetje hoeve achtig geen slaapplaasten.* salons ten boogaerde te kortemark geen slaapplaatsen wel leuke orangerie voor receptie en in de omgeving zijn vakantie woningen tot 20 pesonen om t slapen te leggen.Dit zijn een aantal zalen die wij hebben bezocht.Hopelijk vinden jullie de zaal van jullie dromen.groetjes ELine05/09/2008
Wij trouwen in 't Landhuis Molenhof in Westouter, op de 'top' van de rode berg. kWas op slag verliefd op die zaal! Supermooi interieur en heel mooi uitzicht vanuit de zaal. Er zijn verschillende hotels in de straat, en een vakantiehoeve op 5min wandelafstand. Bij ons blijft een 65tal mensen slapen, plaats genoeg dus.Groetjes
Wij zijn eens naar een huwelijk geweest in de Hellegathoeve in Jabbeke: grote omgebouwde schuur. Het bruidpaar kon slapen op de hooizolder... als dat niet romantisch is. Je moet wel zelf voor een traiteur zorgen.Nog veel plezier met je zoektocht.Lien 30/08/08
---
bedankt voor alle tips!groetenlore
hoiWaarom probeer je niet eens in Salons Ten Boogaerde, vanaf 15 mei kan je daar nu overnachten en kunnen ze een hotel aanwijzen in dezelfde straat met mooie kamers voor gasten of ouders. Ps, leuke orangerie, slapen + ontbijt is gratis.Echt een aanrader! De uitbaters helpen ook zoeken met je om leuke animatie te doen de avond van je droomhuwelijk. Groetjes Gaëlle