Terug naar overzicht
Ik zou bellen naar La Sposa!Mijn vriendin heeft haar kleed gekocht in november 2004 voor haar huwelijk deze zomer. Ze is 3 weken geweest voor haar 1ste pas.Nu, je bent pas begin januari gegaan dus da's wel wat krap natuurlijk als je trouwt in april.La Sposa is een professionele winkel en een belletje zou geen kwaad kunnen om concreet af te spreken.Veel succes! Het komt wel goed.GroetjesSophie
Ben inderdaad pas begin januari geweest op aan raden van de winkel zelf daar dan de nieuwste zomerkollektie 2005 volledig binnen was. En bel wekelijks 2x naar de winkel om te informeren.Ze kunnen de leverancier niet provoceren zeggen ze dan. En dat La Sposa een proffesionele winkel is daar ben ik ten zeerste van overtuigd anders was ik er zeker niet gegaan. Maar toch bedantkt voor de reactie. PS. voor de wet trouwen we 04/05 en voor de kerk 07/05Emmy en David nog 20 dagen :)
Ocharme, Emmy, ik heb met je te doen!Mijn vriendin heeft in november haar jurk uitgekozen maar niet op basis van de volledige nieuwe zomercollectie.Kunnen ze geen concrete datum zeggen? Want ik veronderstel dat ze je kleed ook nog moeten aanpassen?In het slechtste geval draag je je trouwkleed niet voor de wet. Dan heb je nog een ruime 3 weken en 2 dagen.Ik ga duimen voor je, het komt wel goed.Veel succes!Groetjes,Sophie
Ik kan mijn vreugde niet op !!! Vanmiddag heb ik eindelijk het verlossende telefoontje gekregen dat mijn kleed er is. Morgen mag ik gaan passen. Ben ontzettend blij en opgelucht.Emmy en David nog 20 dagen :)
Ohhhhh! Goed zo Emmy!!!!Ben echt content voor jou. Nu hoef je je geen zorgen meer te maken.Geniet maar van de laatste dagen voorbereidingen tot je eindelijk je JA-woord mag zeggen!Nog veel plezier.GroetjesSophie