Terug naar overzicht
Hallo, gewoon doen waar jullie je altwee goed bij voelen.traditioneler is daarom niet beter he.groetjes sylvia
Wij gaan dat liedje waarschijnlijk ook nemen.maar mijn gedacht is dat je een liedje moet nemen wat je allebei aanspreekt.Als ik alleen mocht kiezen zou het waarschijnlijk iets heel anders worden, waarschijnlijk nederlandstalig, maar dit liedje vinden we allebei wel tof.zet hem voorlopig nog niet vast, bij ons is dat ook nog zo. Dan voel je je ook tot niets verplicht.Als ik dit liedje hoor ben ik al aan het wegdromen naar september. Als je dat hebt zit het goed volgens mijGroetjesHeidi13/09/2008
Wij gaan hoogstwaarschijnlijk ook dat liedje nemen. We hebben er maanden over nagedacht en dan uiteindelijk eens gezegd dat we dat zouden nemen. We hebben zo niet echt een slow... De tekst is wel heel toepasselijk, é!
fiogf49gjkf0dWij trouwen 06/06/09 en hebben reeds lange tijd geleden voor 'Stronger every minute' van Lisa Andreas, de Cypriotische inzending van het eurosongfestival in 2004. Je kan het vinden op youtube op de zoekterm Lisa Andreas. Een prachtig, eenvoudig en zeer speciaal liedje.