Nu Online
Momenteel zijn er 268 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Regio Antwerpen budgetvriendelijk bloemist gezocht

  5-6-2008 17:41:40
Hallo iedereen, wij trouwen 3 oktober in de kerk van Berchem. Kent er iemand een budgetvriendelijk bloemist die de kerk kan versieren. Het kost stukken van mensen, als je de prijzen hoort.De pastoor wenst geen bloemstuk op zijn altaar,dit past niet op een offerandetafel.Dit vind ik raar, heb nog nooit iets anders gezien.Eventueel een bloemstuk naast het altaar mag wel.Is het nog altijd de gewooonte om alle rijen te voorzien van een bloem?Wat hebben jullie uitgegeven aan de kerkversiering. Bedankt voor alle info.

YASMINE
3-10-2008
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 838


Kim
24-5-2008
 Meld misbruik5-6-2008 18:09:48

Hallo,

Wij hebben 390 euro betaald voor boeket, altaarstuk, lezenaarstuk, 4 stukjes voor aan stoelen, stuk voor hoofdtafel, 8 kleine stukjes voor andere tafels, 14 grote lange rozen voor aan de kerk buiten.

Wij hebben onze bloemen gehaald bij Van Gastel.

Groetjes,

Kim



liesbeth
11-10-2008
 Meld misbruik5-6-2008 18:22:17

Dag Yasmine,

bij mijn zus vorig jaar zijn er 2 eenvoudige bloemstukken gemaakt op een soort staander die dan voor het altaar kon staan en aan de stoelen hadden zij een ballon'bloemstukje' gehangen. Was heel mooi en origineel en als je een beetje creatief wil zijn...
Bij haar was het wel zo: eens in de kerk gezet wordt het beschouwd als een gift aan de kerk (en ze wou er nu ook weer niet zo'n chique cadeau van maken)

Misschien niet echt een antwoord op je vraag, maar hoop dat je er toch iets mee bent!

Liesbeth
11/10/2008



Hilde
14-6-2008
 Meld misbruik6-6-2008 9:56:00

Hoi Yasmine

Wij wonen ook in Berchem maar wij trouwen enkel voor de wet dus ik weet niet hoe of wat met de pastoor al ken ik die van Oud-Berchem wel. Als hij het is, vind ik het heel raar dat hij zo reageert.
Bloemisten: wij hebben ook enorm veel offertes opgevraagd maar als je 'huwelijk' zegt, stijgen de prijzen tot ontzettende hoogtes. Daarom haal ik nu al onze bloemen in Roosendaal. Het is niet ver rijden en we combineren het telkens met een dagje uit.
Daarnaast moet je eens informeren op de markt bij 'Mols' of zij dit ook niet kunnen doen. Hun boeketten zijn altijd héél knap gemaakt.
Succes
Hilde
14/06/08



LEEN
6-9-2008
 Meld misbruik6-6-2008 18:05:41

wij bestellen in myosotis in mortsel, heel origineel en voor 250€ zullen we heel de kerk kunnen versieren + corsages voor de mannen


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...