Terug naar overzicht
Hallo,Wij hebben 390 euro betaald voor boeket, altaarstuk, lezenaarstuk, 4 stukjes voor aan stoelen, stuk voor hoofdtafel, 8 kleine stukjes voor andere tafels, 14 grote lange rozen voor aan de kerk buiten.Wij hebben onze bloemen gehaald bij Van Gastel.Groetjes,Kim
Dag Yasmine, bij mijn zus vorig jaar zijn er 2 eenvoudige bloemstukken gemaakt op een soort staander die dan voor het altaar kon staan en aan de stoelen hadden zij een ballon'bloemstukje' gehangen. Was heel mooi en origineel en als je een beetje creatief wil zijn...Bij haar was het wel zo: eens in de kerk gezet wordt het beschouwd als een gift aan de kerk (en ze wou er nu ook weer niet zo'n chique cadeau van maken)Misschien niet echt een antwoord op je vraag, maar hoop dat je er toch iets mee bent!Liesbeth11/10/2008
Hoi YasmineWij wonen ook in Berchem maar wij trouwen enkel voor de wet dus ik weet niet hoe of wat met de pastoor al ken ik die van Oud-Berchem wel. Als hij het is, vind ik het heel raar dat hij zo reageert. Bloemisten: wij hebben ook enorm veel offertes opgevraagd maar als je 'huwelijk' zegt, stijgen de prijzen tot ontzettende hoogtes. Daarom haal ik nu al onze bloemen in Roosendaal. Het is niet ver rijden en we combineren het telkens met een dagje uit.Daarnaast moet je eens informeren op de markt bij 'Mols' of zij dit ook niet kunnen doen. Hun boeketten zijn altijd héél knap gemaakt.SuccesHilde14/06/08
wij bestellen in myosotis in mortsel, heel origineel en voor 250€ zullen we heel de kerk kunnen versieren + corsages voor de mannen