Nu Online
Momenteel zijn er 680 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

gemeenthuis huwlijksbelofte?

5-6-2008 20:37:45
ik heb een vraagje moet ge in het gemeentehuis een huwlijksbelofte zeggen of niet? ik trouw over acht dagen en heb zelf eigenlijk nog nooit een trouw gezien alleen in het gemeentehuis dus weet niet hoe dat zit. alvast bedankt

Desirée
13-6-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1284

Sandra
25-7-2008
 Meld misbruik5-6-2008 20:42:04

Volgens mij niet, enkel 'ja' zeggen! Tenzij misschien als je dit speciaal aanvraagt indien je niet voor de kerk trouwt. Geloften zijn normaal in de kerk.

Desirée
13-6-2008
 Meld misbruik5-6-2008 20:45:20

bedankt. ik was eigenlijk van plan om op het feest een soort van hulijkbelofte te doen. en als dat in het gemeentehuis moest zou heel mijn planning in de war zijn. op het gemeentehuis hadden ze er ook niks van gezegd maar begon toch wel ff te twijfelen. het zal wel goe komen denk. mercikes

Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik6-6-2008 10:42:41

wij hebben enkel 'ja' moeten zeggen :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...