Terug naar overzicht
Hey Catherine,Eerst en vooral proficiat met jullie komende huwelijk.De bruidswinkel "Jagré" is gelegen in de Carnotstraat n° 43, vlakbij het Centraal Station en de Zoo.Ik heb al verschillende modeshows gezien en telkens zie ik prachtige jurken.Volgende maand ga ik langs bij Jagré om mijn bruidsjurk te kiezen. Ik kijk er al naar uit.En de prijzen vallen heel goed mee.Ik hoop dat je je droomjurk zult vinden. Nog veel plezier met de voorbereidingen !!Groetjes, Cindy
Hey,Ik ben gisteren naar het Bruidshuis op de Bredabaan in Merksem geweest en ik vond dat ze daar ook veel mooie bruidsjurken hadden en prijslijk.Ook bij Mia Monta in Zottegem vind ik dat ze prachtige bruidskleren hebben.Als je nog adressen weet, laat je het me dan weten want ik ben ook reeds volop op zoek naar mijn trouwkleed.Groetjes,Liesbeth
Hallo,Ik ben gisteren bij Jagré geweest en ik ben echt verschoten van e lage prijzen in vergelijking met andere winkels. Ze hebben echt mooie jurken en voor ieder wat wils. Ik ga zaterdag terug om mijn jurk te bestellen en mijn maten te laten nemen.Groetjes,LEnny
Ik ben goed geholpen bij Liliane Claes in Herentals. Erna
De betaalbare videoreportage.Met 2 camera’s ,en goedkoper dan elders:www.videomanie.be