Nu Online
Momenteel zijn er 338 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Voorschot trouwringen bij Wim Meeussen?

14-4-2005 8:58:38
Hoi iedereen,

Zaterdag gaan wij naar Wim Meeussen. Ik denk dat er een héél grote kans is dat ik daar mijn keuze zal vinden.
Als je besteld, hoeveel voorschot moet je dan betalen?

Groetjes,
Sophie

Sophie

Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 510

Ann
2-7-2005
 Meld misbruik14-4-2005 10:20:47

Hallo,

Wij zijn niet daar geweest voor onze ringen maar wij hebben toch 400 EUR voorschot moeten betalen. Natuurlijk hangt dit af hoe duur je ringen zijn, ik denk dat je 30 à 40 % als voorschot moet betalen.

Gr,
Ann
Nog 79 dagen!

Nathalie
17-12-2005
 Meld misbruik14-4-2005 16:16:39

Onze ringen komen ook van Wim Meeussen voor een totaal prijs van 908 EUR. Hij vroeg ons zelf hoeveel voorschot we wouden geven, en toen we onze schouders optrokken, heeft hij zelf 200 EUR voorgesteld. Zal wel ongeveer standaard zijn.

Veel plezier bij het kiezen.
Nathalie

Nathalie
17-12-2005
 Meld misbruik14-4-2005 16:17:34

O ja, je kan er contant en met je bankkaarten betalen.

Nathalie

Els
5-8-2005
 Meld misbruik15-4-2005 15:59:21

Hoi hoi,
Wij zijn afgelopen woensdag bij Wim geweest en hebben daar idd onze ringen gevonden!
Hij vroeg of we een voorschot wilden betalen, voor ons was het echt gelijk, maar wij betalen uiteindelijk alles bij afhaling (eind juni), dus het hoeft nog niet!
Groetjes en veel succes met kiezen!!

Els&Dominique
5.08.05

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...