Nu Online
Momenteel zijn er 602 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

DRUKKER

14-4-2005 10:05:09
Halooookes

Kent er iemand van jullie in het ANTWERPSE een goedkope drukker. Ik was 1 van plan het zelf te doen maar uiteindelijk komt het ook duur uit zenne. En las ik ne goedkope drukker vin kan die het beter doen dan ben ik van al de stress vanaf.

cindy
10-6-2006
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 457

Luc

Meld misbruik17-4-2005 14:00:36

Probeer eens www.zwartopwit.be

carolien
2-7-2005
 Meld misbruik20-4-2005 18:23:20

hoi Cindy,

Wij gingen ook eerst zelf onze aankondigingen maken. Maar als je dat dan begint uit te rekenen,... Ook niet goedkoop. dus zijn we gaan zoeken naar een drukker. Als je niet persé zo'n kaart uit van die boeken wil, is het bij een drukker echt wel goedkoop.

Je kan kiezen uit heel veel verschillende soorten papier en eigenlijk kunnen die bijna alles (behalve als je van die strikjes en zo aan je uitnodiging wil).

Wij zijn naar drukkerij Verdijck gegaan en hebben daar ons drukwerk besteld: heel chic en goedkoop: 244 euro voor 210 aankondigingen+receptiekaartjes en enveloppen.
Wij vielen bijna achterover van die prijs!

Een drukker hoeft dus echt niet duur te zijn!

Nog veel voobereidingsplezier!
Oh ja, de drukker is:
Drukkerij Verdijck
Wittestraat, Antwerpen-Kiel

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...