TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kim
7-5-2013
|
6-6-2008 7:53:06
Ik ga ook alleen, maar heb er eigenlijk niet zo'n zeer van... Maar ik kan wel begrijpen dat het nogal zielig lijkt... Welke regio ben je, anders wil ik wel mee hoor :-) Ik ben altijd nieuwsgierig in kleedjes ;-)
|
|
Sarah
30-5-2009
|
6-6-2008 8:24:42
Vind het raar dat ze niet geïnteresseerd zijn :-s. Ik heb vorige week nog een scheef gezicht gehad van mijn toekomstoige schoonma, omdat ik mijn kleed gaan bestellen ben zonder haar. Mijn ma is wel mee geweest bij mij. En veel van mijn vriendinnen staan te springen om mee te gaan, maar zij zullen nog moeten wachten :-)
Maar trek het je niet zo aan. Het loopt wel goed! Succes!
Groetjes, Sarah
|
|
Meilan
3-7-2008
|
6-6-2008 8:58:21
Het was niet de bedoeling dat ik alleen ging, maar mijn zus en beste vriendin waren het gewoon vergeten! Ik stond daar maar te wachten... Ik vond het toen wel heel erg.
|
|
Tineke
|
6-6-2008 9:43:05
Ik ga ook alleen, moet gaan passen op 13 juni. Mijn ouders wonen in het buitenland, mijn zus ook en mijn beste vriendin en getuige ook...dus die kunnen zich niet zo makkelijk vrij maken om mee te komen he. Toen ik mn kleed ging kiezen waren mn ouders en beste vriendin er wel bij. Dat heb ik gelukkig dus niet alleen moeten doen... Het is idd veel gezelliger als je iemand kunt meenemen... :-( Succes met je pasbeurt. Groetjes, Tineke 14/08/08
|
|
Liesbeth
17-5-2008
|
6-6-2008 9:48:39
hey vanessa
ik vind het echt jammer voor jou dat er zo weinig interesse getoond wordt voor je kleed! Probeer er toch zo veel mogelijk van te genieten en jezelf te plezieren.
Bij was er heel veel interesse, maar dat is ook niet alles. Ik heb mijn beste vriendinnen moeten afslaan omdat mijn moeder het alleen rechte opeiste! Elke trouw brengt zo zijn strubbelingen of ambetantigheden mee zeker? :-s
|
|
lieve
|
6-6-2008 10:17:13
hallo vanessa
ik kan je wel begrijpen.. wat familie betreft kan ik je daarin volgen. weet je, ik denk dat dat gewoon praktisch is, zo van 'waarom zouden we erbij moeten zijn, het is toch maar om te kijken waar er centimeters bij of afmoeten, daar kunnen we toch niet bij helpen. Die naaisters weten dat toch?', zonder dat ze beseffen of inzien dat jij dat wél belangrijk vindt dat ze die momenten meemaken. .. misschien moet je gewoon eens zéggen tegen je familie dat je dat heel erg zou apprecieren mochten ze meegaan, dat je dat veel plezier zou doen. maar ik ken je gevoel hoor, ik hoor ook dikwijls 'waarom moet ik meegaan?'... van familie. Dan denk ik: het zou zo leuk kunnen worden, dat zijn dan de momenten... etc.. maar ze staan er gewoon niet erg bij stil. Sommige mensen voelen die dingen nu eenmaal niet zo goed aan. Misschien moet je echt gewoon iemand opbellen (je moeder?) en erover babbelen. ik ben ook al door enkele van die zaken gegaan. Maar beter efkes iets aankaarten, dan ga je erna sterker staan, dan zwijgen en met een wrang gevoel blijven zitten! (ik ben hier nogal ah schrijven.. ik hing net ook aan de telefoon met mijn moeder over de trouw, moeilijk, maar liever door moeilijke zaken heen gaan dan een passief en oppervlakkige relatie aanhouden.. ) enfin, veel succes en sterkte!
|
|
D
8-8-2008
|
6-6-2008 11:45:04
Bij mij was het niet dat de vriendinnen geen interesse hadden, maar vooral geen tijd. Wilde mijn eerste pas ook absoluut niet alleen gaan, want ja, dan worden er toch belangrijke beslissingen genomen vind ik. Daar war centimeters weg, daar dit veranderen enz. En omdat ik zo hard bevestiging nodig heb, heb ik dan maar mijn ventje mee gevraagd. En eigenlijk ben ik super blij dat hij het toen goedgekeurd heeft en mee beslissingen heeft genomen!!! In de bruidswinkel zeiden ze ook dat het regelmatig gebeurde dat de man mee kwam, maar dan niet mocht kijken, is mis ook een idee voor jou, dan ben je toch niet echta lleen he :). veel succes!
|
|
Gerlinde
2-8-2008
|
6-6-2008 12:24:08
Hey,
Ik vind dit heel erg voor je. Ik zou toch proberen om iemand mee te krijgen. Mocht ik in jou plaats zijn en er wil echt niemand mee, dan zou ik zelfs mijn vriend meenemen. Om toch maar zeker te zijn.
Mijn mama maakt mijn kleed en dan moet ik af en toe ook passen. Ik vind het dan heel belangrijk dat zij haar mening zegt, maar toch wil ik nog altijd dat mijn papa ook zijn mening zegt. Ik denk dat niemand alleen zou willen gaan.
Groeten en sterkte
|
|
lieve
|
6-6-2008 13:00:33
vanessa ik wil nog even zeggen dat ik verschillende winkels heb aangedaan met mijn ofwel mijn moeder ofwel mijn getuige. Er is ook een keer een andere vriendin meegeweest. Nooit was het het wauwmoment. Uiteindelijk heb ik hét kleed gevonden in de laatste winkel. Daar ben ik alleen naar binnen gegaan, mijn venteke zat in de taverne ernaast met een boekje te wachten. Dat kleed is het geworden! Alleen ik en de ontwerper, en Joris op enkele meters van me verwijderd... dichtbij en toch toch niets zien! En ik voelde me zeker niet alleen!
|
|
vanessa
20-6-2008
|
6-6-2008 13:39:05
hallo
bedankt voor de reacties, het komt toch nog in orde, iemand van op mijn werk, die de week erna trouwt gaat met mij mee, ben heel tevreden... vind het nog altijd jammer dat niemand iets vraagt ivm de trouw of zo...niemand van familie heeft intresse
gr
|
|
Natacha B
|
6-6-2008 14:14:39
Voor het uitzoeken was ik er samen met mijn moeder. Maar de andere pasbeurten was ik er ook telkens alleen hoor. Omdat het die weekdagen niet paste voor mijn moeder. Mijn schoonzus kon ook niet. En de rest wou het meer als een verrassing hebben ;) En vriendinnen ofzo nam ik niet mee, maar moet zeggen dat het alleen ook perfect gaat hoor ;)
|
|
Laura
9-8-2009
|
6-6-2008 15:01:04
Hier hetzelfde: weinig interesse. En als ze er al eens iets over vragen ishet alleen om me op te jagen 'je heb tniet veel tijd meer hoor'. Gisteren ben ik de eerste uitnodiging gaan ronddragen waar ik meer dan een maand aan gewerkt hebt: reactie " hmm, niet slecht" Dat was ook niet bepaalt wat ik wou horen. Voor mijn kleed ga ik ook alleen moeten gaan. Nu ja, als mijn vriend het maar mooi vindt op onze dag.
Veel succes nog en als je het moeilijk hebt, denk dan eens aan waarom het draait, dat jullie elkaar graag zien. Veel belangrijker dan heel de tralalala (ook al is tralala wel leuk natuurlijk)
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|