Terug naar overzicht
Wij hebben dat gedaan. We trouwen op 14 mei 2005.Geef anders je adres en dan stuur ik je één op.Mega toffe reacties gehad ermee.Wel zeer veel werk aan gehad maar het eindresultaat mag er wezen.Vele groetjes JulieAls je je adres niet wil prijsgeven op de site stuur hem dan anders door naar het volgende e-mail adresBierlippen@hotmail.com
JulieKan ik jullie voorbeeld ook ontvangen?Sofie.bache@hotmail.comAlvast bedankt
Ik ben ook geïnteresseerd ? Mag ik jullie voorbeeld ook ontvangen?JFIAS@mail.mobistar.be
Hoi allemaalHet spijt me maar ik heb geen exemplaren meer. Anders moet je vragen aan Gilles om het door te sturen.Groetjes Julie
IKheb ok een krantje gemaakt, geweldige reacties op gehad, stuur je adres naar mijn emailadres en ik stuur je eentje op
Hoi iedereen.Zou ik jullie voorbeeldjes ook kunnen ontvangen?herrie-cambre@skynet.beAlvast bedankt!Annabelle
Heeft er nog iemand voorbeelden van zulke "krant" uitnodigingen?
@ Marieke , heb je een bericht gestuurd
Zou iemand naar mij ook een vb kunnen sturen wij willen ook graag zo een uitnodiging maar weet ni goed hoe eraan te beginnen. Mijn adres k.en.b@hotmail.com